poppo Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei Har brukt Prednisolon i noen uker mot ledd, sene og muskelbetennelser. Startet med 6x5mg pr dag og trapper ned til 1x5mg etter noen uker, men da har det ikke noen virkning, for at jeg skal funkere og klare å gå på bena så må jeg ha 4 eller 5 x 5mg hver morgen, Hvor lenge kan jeg bruke dette uten å ødelegge binyrer eller hva det er det går utover, og hvor lang tid vil det gå før det blir benskjørhet?. Betennelsen er konstantert i de fleste muskler i kroppen, nå særlig i leggmuskelene og skuldre armer. Med andre ord: Er det farlig å bruke Prednisolon. Eller har det kommet noe nytt på markedet? Smertene blir ikke mer enn 80-90 % borte etter 1-2 timer etter at jeg har tatt tablettene. Bør jeg ta noe annet ved siden.(Tar kalktabletter med D-vitaniner) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116614-prednisolonbetennelse-i-hele-kroppen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.