Gå til innhold

Bør damer sjekke?

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelita
Skrevet

En kollega av meg (kvinne), har et stort ønske om å treffe den rette ,da ofte på byen.

Problemet er at hun aldri får forhold til vare .

Jeg vet at hun tar initiativet selv når det gjelder sjekking.

Det jeg lurer på er om dette kan være ødeleggende for henne.

Hører mange menn sier at det er helt flott at damer sjekker på byen, men har vel en mistanke om at de da tenker med det andre hodet,og ofte er beruset.

Hvis hun er ute etter et varig forhold , bør hun ikke da benytte seg av en litt mer gammedags metode?

Som å sitte i baren,og selv vente på å bli sjekket?

Skrevet

På 50-tallet var det slik at damene skulles tå på den ene siden av rommet, gutta på andre.

Men at kvinner ikke sjekket i "gamledager" er en seiglivet myte.

Gjest lykkelita
Skrevet

På 50-tallet var det slik at damene skulles tå på den ene siden av rommet, gutta på andre.

Men at kvinner ikke sjekket i "gamledager" er en seiglivet myte.

Ok,gammeldags eller ei, er ikke dette uansett et litt bedre utganspunkt?

Gjest sjekkern
Skrevet

Nei, en undersøkelse nylig viste jo at menn liker kvinner som tar initiativet. Tror ikke hennes sjekking har noe med om forholdet varer eller ikke. Hun sjekker vel bare feil menn da..?

Gjest lykkelita
Skrevet

.

Hva tenker du hvis damer sjekker?

Blir du ikke en liten tanke skremt?

Da hvis du er ute etter et varig forhold og ikke for en natt?

Gjest slitern
Skrevet

Uff, der er jo så kjedelig å bare sitte der og vente som om man sitter på utstilling. Det er lettere hvis man er sammen med venninner. Kanskje hun skal bruke kontaktanonnser? Man blir lett et offer hvis man bare skal vente på at andre skal sjekke en opp. Tenk hvis ikke noen kommer bort, da blir man jo bare deprimert. Ved å selv være aktiv, er man ikke like sårbar.

Gjest lykkelita
Skrevet

Nei, en undersøkelse nylig viste jo at menn liker kvinner som tar initiativet. Tror ikke hennes sjekking har noe med om forholdet varer eller ikke. Hun sjekker vel bare feil menn da..?

Når man har sjekket i en 10 års tid, og antall menn begynner å bli uttalige, da er det nok ikke snakk om feil type mann lenger.

Gjest lykkelita
Skrevet

Uff, der er jo så kjedelig å bare sitte der og vente som om man sitter på utstilling. Det er lettere hvis man er sammen med venninner. Kanskje hun skal bruke kontaktanonnser? Man blir lett et offer hvis man bare skal vente på at andre skal sjekke en opp. Tenk hvis ikke noen kommer bort, da blir man jo bare deprimert. Ved å selv være aktiv, er man ikke like sårbar.

Kanskje bedre å gå hjem alene og deprimert, enn å havne i feil havn.

Jeg tror de fleste som blir sjekket opp av damer,ser et lite snitt til å nå målet akkurat den natten..

Skrevet

Ok,gammeldags eller ei, er ikke dette uansett et litt bedre utganspunkt?

Nei.

Uansett funker de fleste forhold som er basert på sjekking på by'n dårlig.

Skrevet

Jeg blir litt skeptisk på jenter som er for pågående og tørr skrive det.

Gammeldags eller ikke, selv om mange gutter/menn aldri vil innrømme det så er det forskjell på de man bare sjekker opp og de man vil evt. leve/ gifte seg med.

Nå tror sikkert mange jeg er en gammeldags enstøing men det er feil, veldig feil. Jeg bare skriver som sant er.

Gjest slitern
Skrevet

Men hva skal en stakkars kvinne gjøre da!!! Det er ikke lett å være oss. Det er ikke alltid de som sjekker oss er de rette for oss og da må jo vi komme litt mer på banen. Jeg trodde det var mer akseptert å være aktiv som kvinne. Ingen vil vel ha en passiv dame?

Gjest slitern
Skrevet

Når man har sjekket i en 10 års tid, og antall menn begynner å bli uttalige, da er det nok ikke snakk om feil type mann lenger.

Hvor gammel er hun? er hun pen og hvilken væremåte har hun? Er hun veldig pågående og pratsom? Selvopptatt? Det kan være andre ting som gjør at det ikke går.

Gjest lykkelita
Skrevet

Hvor gammel er hun? er hun pen og hvilken væremåte har hun? Er hun veldig pågående og pratsom? Selvopptatt? Det kan være andre ting som gjør at det ikke går.

hun er pågående ,pratsom,og selvopptatt,og 36 år.Middels utseende.

Gjest slitern
Skrevet

Jeg blir litt skeptisk på jenter som er for pågående og tørr skrive det.

Gammeldags eller ikke, selv om mange gutter/menn aldri vil innrømme det så er det forskjell på de man bare sjekker opp og de man vil evt. leve/ gifte seg med.

Nå tror sikkert mange jeg er en gammeldags enstøing men det er feil, veldig feil. Jeg bare skriver som sant er.

Er det virkelig noen mannfolk som er ute etter langvarige forhold på byen? Er de ikke mest intressert i å ha seg den kvelden?

Gjest slitern
Skrevet

hun er pågående ,pratsom,og selvopptatt,og 36 år.Middels utseende.

Kanskje hun bør vise mer sine kvinnelige sider. Gjøre seg mer attraktiv. Lese bøker om emnet. Det har kommet en bok på norsk som heter dating på norsk. Det er mange råd å få. Kanskje hun bør skifte strategi. Men jeg har inntrykk av at grunnen til at en del damer er såpass aktive er fordi de vet at de ikke så lett får napp hvis de ikke gjør noe selv. Personlig synes jeg det er dumt å bare sitte der og vente på at noen skal komme bort. Men det er kanskje det beste. Hun kan smile til en og kanskje han kommer bort. Dette må jo gå over selvtilliten hennes når hun ikke får det til å gå.

Skrevet

Er det virkelig noen mannfolk som er ute etter langvarige forhold på byen? Er de ikke mest intressert i å ha seg den kvelden?

Jeg har truffet alle mine samboere (Alle 4)på byen,og de har alle vært ute etter langvarige forhold.

Skrevet

Nei de fleste mannfolk gjør ikke det, men det var problemer med å holde på et langvarig forhold som var trådens kjerne her. Og jeg forstod det slik at at denne dama sjekket opp alle disse typene på byen.

De fleste finner seg vel samboere o.l på andre steder som f.eks jobb, fritidsaktiviteter o.s.v

Men min hensikt med innlegget var at jeg som gutt/ mann ikke setter mest pris på de mer fremadstormende damene som det nærmest står "ta meg" i panna på. Jeg kan godt gjøre det og har gjort det, men aldri om jeg flytter sammen med de.

Skrevet

Jeg har truffet alle mine samboere (Alle 4)på byen,og de har alle vært ute etter langvarige forhold.

Men det ble vel aldri noe langvarig da siden du allerede har bodd sammen med 4 stykker.

Når flytter nr. 5 inn?

Gjest sjekk selv
Skrevet

Hvis jeg sitter i baren og venter på å bli sjekket, dukker den ene fulle dusten etter den andre opp.

Det var jeg som tok initiativet da jeg traff samboeren min, og heldigvis for det! Han er nemlig min sjelefrend og verdens beste gutt, men han sjekker ALDRI!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...