Gå til innhold

F.F..Av tråden min i går..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Om noen skulle være interessert..

Typen skjønte ikke poenget mitt i det hele tatt i går. Jeg tegnet&forklarte, spurte om motiver om han hadde noen synspunkter på situasjonen, om han syntes det var dumt jeg ble lei meg osv.osv..

Han ble stum. Lenge..

Deretter mente han at jeg var en fitte, som anklaget han for å være gjerrig, eller våget å ta opp noe som helst så sent på kvelden(underforstått:noen gang)

Han avrundet det hele med å si at han ALDRI brukte noe hjemme(!!). Ikke dasspapir engang, fikk jeg intrykk av;)..Dette er så urimelig at jeg ikke vet hvilken ende..!

Javel, så jeg gikk å la meg og var sur, og i dag tidlig var typen like blid. Utba seg kaffe og var i slag..

Det var det iallefall, en barnslig, men svært god følelse og minne han på at han aldri brukte noe her..

Jeg lagde ordentelig kaffe til meg, og en kopp vond russisk pulverkaffe til ham. Den er hans og har stått her i et år, fordi den er udrikkelig. Han insisterer på at den er god nok for meg, om jeg ber ham kjøpe ny.. Den var IKKE god nok for ham.. Først ble han rasende, men han synes etterhvert jeg var litt morsom også, vrang og jævlig..

Deretter tok to sigaretter for 1 kopp ordentelig kaffe.. 3 kroner for egg, 2.50 for shampo og dusjsåpe, og var i det hele tatt jævlig.

Han har lovet å tenke gjennom saker og ting i dag, selv tanken på husholdskonto var ham ikke helt fremmed når han gikk..Så vi får se..

Men jeg er jaggu barnslig og trassig, var ikke klar over at jeg kunne synke så dypt.:-O

Men jeg tror han skjønte både at jeg var alvorlig lei, og at det blir egen medisin, litt satt på spissen såklart..:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116668-ffav-tr%C3%A5den-min-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Syens ikke du var barnslig, ikke i det hele tatt. Du hadde vært banrslig om du ikke hadde tatt dette opp med ham, go gått og vært sur uten å si noe, for så å slå opp.

Flyttet han foresten rett fra mamma og inn til deg???

Takk for support:o)

Han flyttet ikke direkte, nei. men han har veninner som jeg tror har ordnet masse for ham;o)

Annonse

laguna1365380434

Flink pike! :-)

Fortsett med å la ham få smake sin egen medisin - enten så forstår han hvor urimelig (gjerrig...) han er, ellers så er han så tett i pappen at det ikke er håp - og det er jo også greit å finne ut ;o)

Beste hilsen fra

Takk for hyggelig svar! Her skal man være trassig til han gir seg:o)

laguna1365380434

Du og du, han kan det med å lage koselig stemning! Håper han har fantastiske kvaliteter som kan veie litt opp.

Har han skjerpa seg med husarbeidet, forresten, eller påstår han også at han ikke støver? :)

Nja.. Ikke egentlig..

Husarbeidet tror jeg er tapt sak, man får ta en ting av gangen..Tror ikke jeg noen gang får ham til å gjøre halvparten, men han klarer sånn noenlunde å lokalisere skittentøysdunken sin nå..

Jeg tror jeg må skrive noen søte innlegg om han engang, og ikke bare når jeg er rasende på ham..

Hvis man legger sammen husarbeid+gjerrig innleggene høres han ut som en fyr jeg ikke ville gått ut med..;o)

Han er god som gull på bunnen, men har, altså, sine sider..:o)

Han understreket vel sine sider der synes du ikke? Når du prøver å ta det opp så er du en fitte som kaller ham gjerrig? Nei, vet du hva, han der hadde jeg hatt vondt for å ha rundt meg. Vel, spesielt siden jeg er heterofil, men dog.............

Du er så flott at du må kunne gjøre det bedre enn det der. Hva er det som stopper deg? Har fyren en meter utsyr eller noe sånt noe?

laguna1365380434

Han understreket vel sine sider der synes du ikke? Når du prøver å ta det opp så er du en fitte som kaller ham gjerrig? Nei, vet du hva, han der hadde jeg hatt vondt for å ha rundt meg. Vel, spesielt siden jeg er heterofil, men dog.............

Du er så flott at du må kunne gjøre det bedre enn det der. Hva er det som stopper deg? Har fyren en meter utsyr eller noe sånt noe?

Takk for svar! :o)

Joda, han har så mest definitivt sine sider mannen, men han er nå god som gull på bunnen.

Han får noen sjanser til å rette opp, men ikke uendelig mange fler..

Og tusen takk for kompliment!

*smigret*

Du virker som en flott fyr du og..!;o)

Annonse

Takk for svar! :o)

Joda, han har så mest definitivt sine sider mannen, men han er nå god som gull på bunnen.

Han får noen sjanser til å rette opp, men ikke uendelig mange fler..

Og tusen takk for kompliment!

*smigret*

Du virker som en flott fyr du og..!;o)

Nå ble jeg også smigret.*S* Du skal nok se det ordner seg. Dersom du tupper ham ut kommer det 3 nye gående. Du skal nok se det finnes noen gentlemen igjen der ute.

laguna1365380434

For en som er single må du vaere et varp!! Dvs, om dette går filleveien til slutt da. Om et par dager... ;-)

Du må nok sette hardt mot hardt. Skal se det blir greit til slutt.

Muligens...

Eller så finner du deg fortsatt i det.....

Tusen takk!:o)

Tror ikke jeg bytter han ut riktig enda;)

Men jeg skal være hard mot de harde her, altså.. Ikke noe slacking før det er orden på sakene..:)

Hehe, uansett om det var barnslig eller ei, så var det likevel riktig å gjøre det på denne måten. Synes det var flott jeg.

Han skjønner ikke hva han bruker og ikke bruker som koster deg penger, fordi dette er hans hverdag at han bare kan forsyne seg som han vil. Han tenker antagelig ikke over at dette koster noe.

Han er nok litt bortskjemt hjemme i fra:-)

laguna1365380434

Hehe, uansett om det var barnslig eller ei, så var det likevel riktig å gjøre det på denne måten. Synes det var flott jeg.

Han skjønner ikke hva han bruker og ikke bruker som koster deg penger, fordi dette er hans hverdag at han bare kan forsyne seg som han vil. Han tenker antagelig ikke over at dette koster noe.

Han er nok litt bortskjemt hjemme i fra:-)

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...