Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 61 år. I løpet av sommeren har jeg fått en skarp krok/knekk på penis ca. 3-4 cm bak hodet slik at hodet peker ganske bratt oppover når penis står. I slapp tilstand merkes det intet unormalt. Det er ubehagelig å gjenomføre et samleie med denne kroken, da det smerter noe akkurat i kroken og det er vanskelig og bevege penis normalt i skjeden. Det virker også som at sædavgang kommer lettere enn før, slik at jeg blir for fort ferdig. Jeg antar at dette ikke er en ordinær kjønnssykdom, men kanskje en annen form for sykdom eller skade. Mitt spørsmål er derfor, vil dette "rette seg" igjen eller må det en form for behandling til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116671-krokknekk-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...