Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en mann på 61 år. I løpet av sommeren har jeg fått en skikkelig knekk på penis ca 4-5 cm. bak hodet. Den er bare synlig når jeg har reisning, i slapp tilstand virker penis normal. Det synes som om penis også har blitt kortere både i slapp og reist tilstand. Ved samleie smerter det noe i knekken og det føles som den vil legge seg dobbel ved innføring i skjeden. Dette er ubehagelig både for meg og den jeg har samleie med. I tillegg er penis blitt mere følsom, med den følge at jeg kommer alt for fort. Hva er årsaken til dette, er det noe som vil gå over? Finnes det noen form for behandling eller er dette noe jeg må lære meg å leve med?

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin
Skrevet

Dersom det er plage for deg å gjennomføre samleie, synes jeg det er grunn til å få en urolog til å undersøke deg. Fastlegen din må nok henvise deg. Urologen vil først finne ut årsaken, og trolig vurdere om du kan opereres, eller om det finnes medisiner som eventuelt kan kan øke "hardheten" i penis ved ereksjon, som muligens kan hjelpe til å rette opp knekken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...