Gå til innhold

Fastlege i Trondheim - prøver igjen


hiranta

Anbefalte innlegg

Hei igjen!

Jeg skrev et innlegg i går der jeg spurte om noen visste om noen ålreite fastleger i Trondheim, men han jeg fikk anbefalt hadde fulle lister. Noen som har andre å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest legeleter'n

De gode fastlegene i Trondheim er opptatt. Sånn er det bare. Jeg hadde en elendig og måtte bytte. Det eneste jeg trengte var forsåvidt en lege som var i stand til å henvise meg videre og det fikk jeg. Om han er ok ellers skal jeg ikke uttale meg så mye om etter å ha snakket med han to ganger, men jeg fikk han anbefalt av de som hadde ledeg plass. Kan sikkert komme med navn om du er interresert, men alt jeg vet er at han altså er i stend til å henvise, noe min forrige lege ikke var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gode fastlegene i Trondheim er opptatt. Sånn er det bare. Jeg hadde en elendig og måtte bytte. Det eneste jeg trengte var forsåvidt en lege som var i stand til å henvise meg videre og det fikk jeg. Om han er ok ellers skal jeg ikke uttale meg så mye om etter å ha snakket med han to ganger, men jeg fikk han anbefalt av de som hadde ledeg plass. Kan sikkert komme med navn om du er interresert, men alt jeg vet er at han altså er i stend til å henvise, noe min forrige lege ikke var :)

Ja, kom gjerne med navn! Det er greit å ha noen navn å komme med når jeg skal ringe fastlegekontoret og bytte. Jeg har strengt tatt en fastlege her i Trondheim allerede, men kommer ikke spesielt god overens med ham. Det finnes sikkert en flink lege med ledige lister også, for folk flytter jo, og da blir det jo tomrom, som feks jeg kan fylle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...