mio Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Du vokser til - og noen og tretti + er egentlig noe vi burde markert med en real SOB eller fludium fra broderlandet! Men inntil så skjer - ha en fordundrandes fin dag - og spar ikke på kruttet *s* klem fra 0 Siter
Raglan Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Næmmen - har du børsdag? Gratulerer med dagen du lille giraff. 0 Siter
Gjest Mr Kahn og flisa Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Thirty something? Gratulasjoner fra «flishaugen» anyway. 0 Siter
Singularity Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Håper du har hatt en riktig fin fødselsdag! :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Gratulerer med dagen !! Alle de kule har jo pinade bursdag i august. Hilsen den jomfruelige pønk ... 0 Siter
Spirea Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Ah, thank u thank u. Det har vært en uforglemmelig aften ;o) God mat og litt rød i pyntelige former, ingen SOB, what the heck happened to singlellivet? *s* På bordet: roser i riktig farge og gave til å ta godt vare på seg selv. Jeg er en heldig dame, på alle måter. Slutten av tredveåra er slett ikke verst *bigsmile* Hverdagslivet venter, til helgen blir det fest. Natters! Og takk igjen. 0 Siter
birdie Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Ah, thank u thank u. Det har vært en uforglemmelig aften ;o) God mat og litt rød i pyntelige former, ingen SOB, what the heck happened to singlellivet? *s* På bordet: roser i riktig farge og gave til å ta godt vare på seg selv. Jeg er en heldig dame, på alle måter. Slutten av tredveåra er slett ikke verst *bigsmile* Hverdagslivet venter, til helgen blir det fest. Natters! Og takk igjen. Forsinket hilsen herfra også! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Gratulerer med vel overstått, pusen. Så fint at butt plug'en falt i smak. Skal vi forsøke Power Flower'en med perlepropell i kveld? *sikle* 0 Siter
conan Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Hipp, hipp, hurrahhhhh!! Gratulerer med vel overstått, og nye kulelagre til rulatoren samt pulsvanter er sendt i retning sørøstover. Dersom det vrenger en busslast med kjøpekåte pensjonister opp på tunet- du vet, sånne med bacon og Systembolaget lysende ut av øynene- så er det bare for å droppe av presangen din. Hun med det blålilla håret og krykker med poseoppheng, er bestemoren min... :-) 0 Siter
Spirea Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Gratulerer med vel overstått, pusen. Så fint at butt plug'en falt i smak. Skal vi forsøke Power Flower'en med perlepropell i kveld? *sikle* Deal! Du i de røde snabeltrusene, jeg med bursdagsgaven ferdig ladd. *hrrrr* - jeg mente lenge at squash var tingen, men dette *sukk* 0 Siter
Raindrop Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Grattis med dagen, Spirea! Grattis med dagen, du skjønne Spira vår! Bursdagsklemmer fra 0 Siter
Gemini Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Forsinka bursdagshilsen og -klemmer fra meg! :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Gratulerer med dagen litt på etterskudd ;-) 0 Siter
musikeren Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Ah, thank u thank u. Det har vært en uforglemmelig aften ;o) God mat og litt rød i pyntelige former, ingen SOB, what the heck happened to singlellivet? *s* På bordet: roser i riktig farge og gave til å ta godt vare på seg selv. Jeg er en heldig dame, på alle måter. Slutten av tredveåra er slett ikke verst *bigsmile* Hverdagslivet venter, til helgen blir det fest. Natters! Og takk igjen. Grattis:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.