Gå til innhold

Threzi og alle dere andre

Anbefalte innlegg

Heisan! Nå er jeg tilbake fra både ferie og operasjon. Det har gått bra, fikk faktisk glemme mye av det vonde når jeg var på ferie. Det var godt, selv om det tårnet seg opp for full styrke når jeg hadde startet på hjemveien. Skal ta kontakt med bistandsadvokaten nå når jeg har kommet meg litt etter operasjonen.

Kjære threzi, bra at du er innlagt nå. Bekymret meg litt for deg når jeg dro. Håper du synses det er godt for deg å ha fagfolk rundt deg og at de er flinke og kan hjelpe deg. Jeg må bare skrive noe om smi til deg. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg aldri vært der jeg er i dag. De har vært helt fantastiske, en mye bedre støtte enn både psykolog, lege og gruppeterapi tilsammen. Prøv å få noen til å være med deg første gangen. Kanskje noen der du er innlagt, en du har tillit til, kan følge deg hvis du ikke vil gå med en venninne? Det er tøft i begynnelsen, men jeg tror ikke du vil angre. Første gangen jeg var der tror jeg jeg gikk nærmest på autopilot. Jeg så en brosjyre, fant adressen og gikk dit uten å tenke i det hele tatt. Først når hun jeg møtte lukket døren bak meg skjønte jeg hva jeg hadde gjort, og da ønskte jeg at jeg kunne bli usynlig. Men nå er jeg så utrolig glad for at jeg gjorde det. Og Threzi, du er ikke feig. Du er kjempetøff. Du har klart deg gjennom utrolig mye og du er en flott jente. Du klarer dette også. Går det ikke på første eller andre forsøk, så er ikke det noe nederlag. Vær snill med deg selv, det er ikke enkle ting du baler med. Men det er sikkert lettere å komme i kontakt med dem på smi hvis du har noen med deg. Da er det liksom ikke like lett å trekke seg. Skulle ønske du bodde her, da skulle jeg fulgt deg. Har tenkt masse på deg, kommer til å fortsette å gjøre det. Lykke til og husk at du kan skrive til meg på mailadressen min også hvis du vil det. Og du er ikke alene om å være redd. Jeg er redd jeg også. Kanskje det hjelper litt å vite at du ikke er den eneste som har det sånn. Da blir det kanskje litt mer normalt og litt mindre skummelt? Jeg vet ikke. Sender ihvertfall en stor klem til deg og alle andre som vil ha:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116906-threzi-og-alle-dere-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...