Gå til innhold

muskelrykninger

Anbefalte innlegg

Gjest bengtjonnyp

Hei!

For en tid tilbake var jeg innlagt på Sentralsykehuset i rogaland, med kramper m/bevisthets tap, jeg hadde disse i ca 1,5 uke. Jeg ble ikke diagnoset med epelepsi, men det var utslag på eeg dette ble kalt encefalopati, det er tatt prøver i haugevis men ingen gir noen resultater, jeg ble medisinert med et medikament som het solumedrol, samt et epelepsi medikament som het epinat, jeg har ikke brukt epinat etter at jeg komm ut av sykehuset og det har gått bra, men jeg har begynt å få noe som ligner på leamus, rykninger, skjelvinger i muskulatur, disse rykningene er ikke volsome en og annen gang kan det komme en rykning som medfører at armen beveger seg, har nettopp tatt spinal pungsjon og hadde ikke disse rykningene før denn, rykningene kom dagen etter.

hva kan dette være?

Hilsen

bengt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11699-muskelrykninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til bengtjonny. Det høres ut som du fremdeles er under utredning. Noe av det de trolig vil undersøke er infeksjoner i nervesystemet, eller MS. Synes du fortrinnsvis skal spørre din egen lege om råd, fortell gjerne at du er litt engstelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11699-muskelrykninger/#findComment-59738
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...