Gå til innhold

og ned og HJEEEEEEEEEEEELP


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

FAEN I HELVETE

hahahahaha. livet er til å le av, for det er jo så dumt!!, helt makabert, det må være en vits hele greia, og helt uvirkelig, ikke rot i virkeligheten i det hele tatt, for det kan ikke være mulig å skulle gå så på trynet så fort, så mange ganger, nei, det kan ikke stemme, for det må da være en umulighet, alt det som skjer, kan ikke skjønne annet.

helvete. hvordan kunne det gå så langt????????????????????????????????????

og i svarte sjøen hva i alle dager gjør jeg nå. det verker, gjør så inn i svarte vondt, livet er jo bare helt grusomt.

og kvakksalverne har tatt ifra meg de hypre periodene, så nå er jeg bare deppa, mer deppa, og det gjør mer vondt.

Sikkert fordi jeg ikke er så dissosiert mener psyken. og det skal liksom være en bra ting?

de får heller dope meg ned, er mye bedre det. holde meg neddopa til de finner en tryllekur.

jeg makter ikke mer!! er så altfor sliten.

altfor lenge til neste time hos psyken, og de andre er på ferie selvsagt.

jeg vil bare legge meg ned å hyle HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...