Gjest CatePus Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Noen som har noen gode råd? Solhatt og sånn, hjelper det EGENTLIG? 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 En gang klarte jeg å ta knekken på en forkjølelse - helt i startfasen, vel å merke. Satte meg over en kjele med kokende vann (dytta oppi noe pepper og greier), pustet inn damp i ca to timer og ble frisk..! 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 En gang klarte jeg å ta knekken på en forkjølelse - helt i startfasen, vel å merke. Satte meg over en kjele med kokende vann (dytta oppi noe pepper og greier), pustet inn damp i ca to timer og ble frisk..! eh... To timer...? Men mirakuløst var det da! 0 Siter
jinninn Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Sambucol(svarthylleekstrakt) hjelper hvertfall på jentungen når ho er forkjøla. Fåes på apoteket,og Vita(billigst) God bedring! 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Sambucol(svarthylleekstrakt) hjelper hvertfall på jentungen når ho er forkjøla. Fåes på apoteket,og Vita(billigst) God bedring! Tused takk *snufs* 0 Siter
Gjest Vegard Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Forebyggende: 200 mg. vitamin C daglig. 1 tablett multivitamin. 1 tablett antioxydanter. Spis sundt og forsøk å holde deg i bra fysisk & psykisk form. Akutt: 1000 mg. C-vit. 3 ganger daglig. 350 mg. E-vit daglig. Ta tilskudd av solhatt, hvitløk, sink og antioksydanter. Dette holder immonforsvaret oppe og fungerer, jeg blir nesten aldri syk av infeksjoner. Og hvis jeg begynner å bli forkjølet er symptomene milde og over i løpet av ett par dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.