lille teddy Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Er det farlig å gå noen dager med urinveisinfeksjon? Får ikke kommet meg til lege før om fire dager. Vet ikke om jeg har urinveisinfeksjon en gang, men det svir når jeg tisser, noe jeg til gjengeld gjør ganske ofte. 0 Siter
Gjest tips Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Det kan være farlig, infeksjonen kan bli mer alvorlig, og du kan få en infeksjon i nyrene / nyrebekkenbetennelse. På apoteket finnes det nå hjemmetester for urinveisinfeksjon, men du må uansett til lege for å få resept på antibiotika. Du behøver ikke bestille time når du tror du har en urinveisinfeksjon, bare ta med en urinprøve, så ser de på den på lab-en. Er det infeksjon, ordner de med en resept til deg uten at du har legetime. Drikk masse, gjerne surt (juice, tranebær). På helsekosten har de preparater som kan lindre litt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Nei, det er ikke farlig. Jeg har akkurat hatt en som varte i 4 mnd. Men får du feber, bør du dra til legen. Da har infeksjonen gått til nyrene. Men drikk mye og spis C-vitaminer eller tranebær/tranebærjuice så kanskje du blir kvitt det før du kan dra. Men lever en urinprøve uansett så fort du kan. Det kan bli riktig ubehagelig etterhvert ) Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.