Gå til innhold

Småprat, Dr Anker


stone

Anbefalte innlegg

Er det ikke på tide å gjøre noe med 'velkomsthilsenen' når man skal gå inn på småprat?

Hvor lenge skal ADM finne det nødvendig å minne folk om det tragiske som skjedde med to personer? Livet MÅ vel gå videre, også her på DOL?

Etter at psyk.småprat ble lagt ned har dem som holdt seg der trukket over på åpen småprat. Naturlig nok.

Men, hva med dem som var på vanlig småprat? Skal det ikke være noe tilbud for dem lenger?

Ta en titt på hvordan de gjør det i Danmark. http://psykweb.dk/

Kanskje DOL kan 'lære' noe av dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ut fra det er en tilfeldighet at det ikke lar seg gjøre å åpne den danske chat'en.

Det er derimot ingen tilfeldighet at dr. Anker ikke lenger finner det hensiktsmessig å kommentere DOL's videre politikk og admin-metoder ut over de få linjene han skriver her. De synes å være godt klarlagt allerede.

Så min kommentar er at det ikke er mye vits i å komme med råd eller vink. DOL styres ikke av folkeopinionen. De lytter, ja, men de gjør det de finner hensiktsmessig ut fra sine faglige vurderinger.

Og skulle jeg ta feil i dette ressonementet så trekker jeg meg tilbake i ovnskroken med skamrødmen brennende i kjakan.

Amen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er foretatt endringer på innloggingen. Fint:-)

Kanskje det at jeg glemte noe på linken gjør at du ikke fant veien, flisgubben?

http://www.psykweb.dk/

Der er hele linken.

Tankx...det var det lille som skulle til. =^) Nå gikk'n rett inn.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nå endret teksten på forsiden av Åpent forum.

Vennlig hilsen

Jaja, men nå er den gamle teksten tilbake på plass igjen.

Savner et skikkelig svar på om dere har tenkt å forandre på småprat igjen, slik at brukerne blir fornøyd. Både dem fra psyk småprat og dem fra åpen småprat klager over tilstandene.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Anker, lege

Jaja, men nå er den gamle teksten tilbake på plass igjen.

Savner et skikkelig svar på om dere har tenkt å forandre på småprat igjen, slik at brukerne blir fornøyd. Både dem fra psyk småprat og dem fra åpen småprat klager over tilstandene.

Vennlig hilsen

Vi gjør en løpende vurdering av dette og ønsker å kunne utvide våre tilbud deriblant Småprat da vi mener den er verdifull for brukere.

Samtidig er vi nødt til å forholde oss til det faktum at mange er skeptisk til Internett og at det er viktig at disse forstår nytten av tilbudet slik at man unngår at debatten "går av sporet".

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...