canthave Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 jeg er så mye sliten og mangler energi.. sover mye, flere etter skolen, og legger meg kjempe tidlig om kvelden før skolen. har ikke energi resten av av dagen. hva kan vøære galt? jeg har et sunt kosthold, har normal jernprosent osv,... tATT masse blodprøver men legene finner ikke noe galt... noen som vet? 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Ja, kanskje du skulle blitt forelsket f.eks., eller fått interesse for et eller annet. Sunt kosthold er ikke nok, det intellektuelle må ha sitt. 0 Siter
Astralis Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Kan fortelle deg at jeg har samme problem selv. Det begynte bare for noen dager siden. Etter skolen føler jeg bare for å dra rett hjem og slappe av. Og i går la jeg meg klokken 20:30. I dag skal jeg dra å trene og se om det hjelper. Trening skal jo gi mer overskudd? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Min datter hadde det som deg i fjor. Siste året på videregående med studiekompetanse. Hun var rett og slett stressa har vi funnet ut. Når du tar påbygg el.l. så er det så mye du skal gjennom. Med deg kan det være så enkelt at du har lagt deg til noen uvaner nå i sammerferien. Prøv å gå en tur når du føler deg trøtt etter skolen. Litt trim gjør alltid godt. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.