Gå til innhold

Hvordan kjenner dere angsten ?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke i dag ok ?

Er den der hele tiden ? Hvorda kjennes den da ? Eller kommer den bare plutselig og er borte igjen ?

Jeg vet ikke om det er angst jeg har, men det jeg har tar snart knekken på meg. Jeg har vondt for å svelge, det er noe i halsen, jeg har et trykk i brystet som er så hardt.Og jeg er trøtt, kan sove døgnet rundt. Det er ikke noen spsielle situasjoner jeg får dette i. Det er der hele tiden. Ikke om natte, da sover jeg. Men med en gang jeg står opp. Hele tiden mens jeg er i bevegelse, ikke når jeg sitter helt stille.

Jeg er sosial og vil helst være der det skjer noe, slik det er nå så orker jeg ingenting. Føler meg ikke deprimert.

Er det slik angsten kan være ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117023-hvordan-kjenner-dere-angsten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angs kan opptre forskjellig. Jeg ser syner hører stemmer og vet nesten ikke hvor jeg er. Blir kjempe redd. tror synene er noen som vil komme å ta meg. Eller at det kanskje er skammen som ligger inni meg fordi det har hendt meg..

Snakk med noen om det.. er vanskelig å si ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...