Gå til innhold

Hjelp!!! Skal jeg tilbys aktiv dødshjelp når jeg er deprimert????


vil bli borte

Anbefalte innlegg

Det er totalt uaktuelt både for lovgiverne (politikerne) og for norsk helsepersonell å tilby dødshjelp til deprimerte.

Tvert i mot bruker vi utrolige ressurser på å holde folk i live.

Fordi de er verdt å holdes liv i, håper jeg virkelig du mener? Ikke bare at de er ressurskrevende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Hei Kizza!

Hvor har du dette fra?

Tror du har misforstått litt der, eller at de som har sagt det til deg ikke har peiling.

Jeg anbefaler deg å gå inn på www.frp.no og lese hva som står i partiprogrammet.

Helt enig, har ikke peiling. Ikke er jeg interessert heller. De mest vanlige frasene som kommer fra frp'ere og likesinnede kan høres bra ut i teorien med er ikke særlig gjennomførbare i praksis. La oss heller si at jeg har gitt opp håpet på alle politikere. Den dagen de blir valgt inn i styre og stell så blir de like hele bunten.

Jeg svarte egentlig på argumentet med at alle deprimerte bør tilbys aktiv dødshjelp og det var litt spydig og litt ironisk ment, og grunnet overhode ikke i noe saklighet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Hei Kizza!

Hvor har du dette fra?

Tror du har misforstått litt der, eller at de som har sagt det til deg ikke har peiling.

Jeg anbefaler deg å gå inn på www.frp.no og lese hva som står i partiprogrammet.

Okei, nå skal jeg ikke slenge dritt til deg, det var feil å dømme når jeg ikke har lest partiprogrammet. La oss bare si at jeg er veldig skeptisk, ok.

Nå er dødsseriøs!

Nå kommenterer jeg aktiv dødshjelp.

Meg i fjor sommer. Totalt utslitt av sykdom og av at alle slet i meg fra alle kanter samt jeg var deprimert. Det eneste jeg ønsket var å bli kvitt smerten, bli kvitt kravene få lov til å dø. Jeg ville hoppe på sjøen.

Meg idag. Lykkelig, fylt av selvtillit, etterspurt på jobben, mange mennesker er glad i meg.

Meg med aktiv dødshjelp. Død som en sild.

Dette er ett skrekkscenario. Og du må ikke komme og si til meg at uansett grunn om gamle ønsker å dø så skal de få lov til det. Det er bullshit min venn.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rams opp i fleng...

Det skulle ikke forundre meg at de har kommet med noe sånt! Når har politikere kommer med virkelig nyttig..

Er dritt lei alt dem lover å lover skjer det noe. NEI!!

Jeg gidder ikke stemme..

Og jeg tviler ikke.. Stå på vil bli borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har misforstått. Har faktisk nettopp pratet med ham. Les innlegget en gang til du..

Ellers så kunne han supplere med at "2 av 3 søknader om dødshjelp i Nederland får avslag". Landet han henviser til som praktiserer aktiv dødshjelp (der pasienten har en uhelbredelig sykdom, smerter eller annen sterk grunn).

Håper du neste gang du evt. er i tvil med budskapet send en forespørsel til FrP-sentralt eller FpU-sentralt, eller direkte til forfatteren. Da unngår vil slike misforståelser som vi kan lese i resten av tilbakemeldingene vi kan lese her på forumet..

Ellers så må du ha lykke vider med helsa. Ta en joggetur i det fine været i morgen. Å svette ut er bra for psyken også;-)

Mvh

Siden vi er inne på Frp og psykiatri her, så vil jeg bare si at jeg vet med sikkerhet at en leder av et lokallag innen Frp er psykopat.

Jeg sier ikke noe galt om Frp, misforstå ikke. Psykopater finnes sikkert i andre partier også, jeg vet bare tilfeldigvis om en akkurat i Frp. Han blir sikkert avslørt før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...