shilder Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 hei! noen her som har hatt noe erfaring md at man rister i henda..har sikkert hatt det flere år, men i liten grad..de siste månedene derimot har det tatt seg opp, og hendene rister mer og oftere..ikke har jg gjort noe utenom det vanlige heller, så jeg vet virkelig ikke..men det er en pest og en plage til tider. 0 Siter
oni Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Har samme problem, bare at jeg får det også i rygg og ben. Er i 20-årene og begynte å merke det først for ca. et halvt år tilbake. Merker det f.eks i ryggen når jeg bøyer meg framover, i hendene når jeg røyker og i benene når jeg går ned trapper osv. Skjelvingene er ikke direkte problematiske men lurer på hva det kan skyldes. Hadde vært fint med noen idèer om hva det kan være... 0 Siter
ann19 Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Det med skjelvinger i hender kan være parkinson. Men det er vanskelig når jeg ikke vett alderen din, men er du over 40 så er du i en risikofare for det. Det finnes gode medisiner for det, og som stopper utviklingen. (men har du drevet tung idrett så er det vanlig og vere litt skjelven) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.