Gjest dragonfly Skrevet 22. august 2003 Skrevet 22. august 2003 Jeg er utsatt for incest og flere overgrep i ung alder. Har jobbet mye med meg selv ifht til dette, og har sikkert mye igjen også... Men nå har det seg sånn at jeg er gravid - fikk vite det i dag - og pang! slag i trynet. Har gledet meg så utrolig mye til dette og graviditeten er veldig ønsket - like vel faller jeg rett på trynet og vet liksom ikke hva jeg skal gjøre for å glede meg. Har angst for alt og gråter og gråter... Noen som har erfaringer med overgrep og svangerskap?? 0 Siter
Gjest Maar Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Jeg har fått to barn og begge svangerskapene var vanskelige for jeg ikke tillot meg selv å ha det vondt...Skjønner....Jeg brukte alle krefter på å skyve det vonde bort.Nå vil jeg gjerne bli gravid igjen:) 0 Siter
Sanne03 Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 jeg!! Er fortsatt ung.Gravid og ble utsatt for incest i yngre alder. Skriv mail vist du vil [email protected] Det er tung. jeg vet.. Men heldig vis støtte fra en herlig kjøreste.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.