Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jøss.. Jeg har ikke peiling, det var da voldsomt..

Er inne og hører på plater, så jeg har ikke fått med meg noe som helst..

Hold meg oppdatert om du finner det ut da..Ble nyssgjerrig jeg og.

Jeg kjørte opp der klokka sju og kvart på 8 var gatene stengt. Har noen knerta ledern i B-gjengen. Han bor jo der.

Jeg blir kjempenysgjerrig.

Jøss.. Jeg har ikke peiling, det var da voldsomt..

Er inne og hører på plater, så jeg har ikke fått med meg noe som helst..

Hold meg oppdatert om du finner det ut da..Ble nyssgjerrig jeg og.

Du, holder jan tyrker`n til enda? Han som har restauranten rett overfor Lakkegata Skole? Pleide å ta kaffepauser der da jeg jobbet ved denne skolen.

Snedige greier, lenge siden jeg har vært der, men kunne godt tenke meg en Oslotur igjen for å sjekke forholdene......

Du, holder jan tyrker`n til enda? Han som har restauranten rett overfor Lakkegata Skole? Pleide å ta kaffepauser der da jeg jobbet ved denne skolen.

Snedige greier, lenge siden jeg har vært der, men kunne godt tenke meg en Oslotur igjen for å sjekke forholdene......

Har du jobba på Lakkegata skole? Når da?*nysgjerrig*

Har du jobba på Lakkegata skole? Når da? *nysgjerrig*

Annonse

laguna1365380434

Det vet jeg ikke..Tror ikke det, desverre.

Ting har kommet og gått i stort tempo her de siste årene..

Men det ligger en kneipe oppe på Torshov som serverer nyyydelig tyrkisk mat..Den heter Stamboul..Anbefales..Billig er det og, en får et herrremåltid til ca hundringsen..

Du får melde her om tar turen, så kan jeg komme å møte deg på en øl;)

laguna1365380434

Jeg kjørte opp der klokka sju og kvart på 8 var gatene stengt. Har noen knerta ledern i B-gjengen. Han bor jo der.

Jeg blir kjempenysgjerrig.

Hm, si det. Jeg er også veldig nyssgjerrig nå. Det var ingenting på ninyhetene..

Apropos B-gjengen..Han derre duden som var faren til de lømlene på Gardermoen var arbeidsgiveren min for en tid tilbake. Jeg ble jævlig sjokka når jeg så bildet hans..

Greit nok at jeg hadde mistanke om at stedet var litt sånn småmafiøst, men altså..

De guttene har jeg servert tunfiskpizza mange ganger;) Huff&huff..;)

Men det ligger en kneipe oppe på Torshov som serverer nyyydelig tyrkisk mat..Den heter Stamboul..Anbefales..Billig er det og, en får et herrremåltid til ca hundringsen..

Husker første gang jeg bodde noen dager på løkka, det er jammen snart 20 år siden. Det har skjedd en del siden det ja. Og ikke minst siden jeg flyttet derfra for snart 6 år siden.

Ellers, hva skjer i hjemmet? Tar du betalt for utsikten fra vinduet? For å lese i bøkene i bokhylla? For å se på TV???

laguna1365380434

Husker første gang jeg bodde noen dager på løkka, det er jammen snart 20 år siden. Det har skjedd en del siden det ja. Og ikke minst siden jeg flyttet derfra for snart 6 år siden.

Ellers, hva skjer i hjemmet? Tar du betalt for utsikten fra vinduet? For å lese i bøkene i bokhylla? For å se på TV???

Hehehe.. Nesten, men ikke fullt så galt..Han har vært grei gutt siden den store snakken:)

Han hadde et lite tilbakefall forleden og mumlet noe om utpressing, men han svelget det igjen før det ble til noe..

I går kom han hjem med sånn sjokolade som jeg liker best, cola og mr.muscle, ubedt.

Riktignok var jeg allerede ferdig med ovnsvask, men tanken var god..;)

Også sa han dessuten at jeg var søt og flink som hadde ryddet og vasket.

Så alt er bare velstand her..:o)

Og du? Har du en fin fredag?

Hm, si det. Jeg er også veldig nyssgjerrig nå. Det var ingenting på ninyhetene..

Apropos B-gjengen..Han derre duden som var faren til de lømlene på Gardermoen var arbeidsgiveren min for en tid tilbake. Jeg ble jævlig sjokka når jeg så bildet hans..

Greit nok at jeg hadde mistanke om at stedet var litt sånn småmafiøst, men altså..

De guttene har jeg servert tunfiskpizza mange ganger;) Huff&huff..;)

Du jobba på den puben på hjørnet, ikke sant? Med alle BMW utenfor?

En gang jeg skulle hjem, hadde politiet stengt hele gata pga gateslagsmål mellon A og B gjengen. Man blir litt svett innimellom :o)

Hehehe.. Nesten, men ikke fullt så galt..Han har vært grei gutt siden den store snakken:)

Han hadde et lite tilbakefall forleden og mumlet noe om utpressing, men han svelget det igjen før det ble til noe..

I går kom han hjem med sånn sjokolade som jeg liker best, cola og mr.muscle, ubedt.

Riktignok var jeg allerede ferdig med ovnsvask, men tanken var god..;)

Også sa han dessuten at jeg var søt og flink som hadde ryddet og vasket.

Så alt er bare velstand her..:o)

Og du? Har du en fin fredag?

Ja, her er det bra. Og nå har jeg sett over innleggene siden sist jeg var inne, og hopper til køys.

natta!

laguna1365380434

Du jobba på den puben på hjørnet, ikke sant? Med alle BMW utenfor?

En gang jeg skulle hjem, hadde politiet stengt hele gata pga gateslagsmål mellon A og B gjengen. Man blir litt svett innimellom :o)

ikke på hjørnet men midt på liksom..Med masse BMW, ja..

Begynte på C, nedlagt nå..You know?;)

Annonse

Det var dumt. Vi hadde det morro med han skjønner du. Første gangen vi var der inne spurte han hvor vi kom fra, og hver gang vi kom inn kunne han fortelle noe fra hjemstedet her. Gatenavn, bygninger, lokale idrettslag i 6 divisjon osv. Han visste alt mulig og sa det var fordi han ville vite mest mulig om Norge så dette kunne han mye om. Etter noen dager sprutet fyren ut i latter og fortalte at han hadde jobbet i 13 år for en lokal bedrift de fleste kjenner til her. Da hadde han nylig flyttet til oslo. Han godtet seg godt over oss da ja.

Og selvsagt, kommer jeg til oslo må vi treffes. Hadde det ikke vært morro med et treff også?

Da hadde begge ungene mine sluttet der :o)

Det var godt, for de ungene som var der var ikke mye å samle på!! Joda, det kan høres ut som om jeg generaliserer veldig og henger ut barn, men så mye fantepakk i ung alder har jeg aldri i mitt liv sett!

Småunder står og røyker midt i skolegården, og når læreren kommer og snakker til dem får han juling! Slossing, mobbing, stjeling............. Jeg tror aldri jeg har sett maken. Og moskeen i tilbygget til gymsalen? Hver gang vi ikke fant verktøyet vårt måtte vi bare gå inn der og hente det. I et tilfelle måtte vi ut og stoppe dem. Da satt vi ved et vindu og spiste lunch mens 5 av disse turbankledde menneskene forsøkte å bære en diger kompressor inn i bygget. Meiselmaskiner, stiger, driller, motorsager, verktøykasser... You name it! De gikk bare og hentet det som var tilgjengelig og 10 minutter etterpå måtte vi gå inn i moskeèn og hente det igjen.

Merkelige folk spør du meg.

laguna1365380434

Det var dumt. Vi hadde det morro med han skjønner du. Første gangen vi var der inne spurte han hvor vi kom fra, og hver gang vi kom inn kunne han fortelle noe fra hjemstedet her. Gatenavn, bygninger, lokale idrettslag i 6 divisjon osv. Han visste alt mulig og sa det var fordi han ville vite mest mulig om Norge så dette kunne han mye om. Etter noen dager sprutet fyren ut i latter og fortalte at han hadde jobbet i 13 år for en lokal bedrift de fleste kjenner til her. Da hadde han nylig flyttet til oslo. Han godtet seg godt over oss da ja.

Og selvsagt, kommer jeg til oslo må vi treffes. Hadde det ikke vært morro med et treff også?

*lol* Morsom fyr:o)

Og det hadde vært kjempe gøy med ett treff! Jeg har bare hørt om de men aldri vært med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...