Gjest Liza i London Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har aldri svart på noen av innleggene dine ( men leser dem alltid) fordi jeg føler jeg har så lite å bidra med. Men jeg er full av beundring for deg, for hva du har klart - og klarer. Men innlegget ditt om legebesøket...det var horribelt!! det må da finnes noen anstendige gynekologer der du bor? For undersøkes må du, du kan jo ikke gå slik som dette. Heldigvis er det mange skikkelige leger...og jeg vet at ganske mange gynekologer faktisk er svært opptatt av nettopp å snakke med pasientene...også om overgrep. Og å gjøre undersøkelsen "Sammen med" pasienten, slik at pas. er den som har kontrollen. Hvis du vil sende meg en mail, så kan jeg sende tilbake navn og adress på en av disse...hun kan kanskje hjelpe deg å finne en kollega i nærheten der du bor. Mailadr min er [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/117117-firebird/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.