glenmic Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 har et problem, etter at jeg har dusjet, begynner jeg å klø noe sinnsykt, spesielt på ryggen, kan oxo hende når jeg legger meg på kvelden at jeg begynner å klø noe veldig på ryggen,,, er det noe som vet hva det kommer a? 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Kanskje du bør smøre deg etter dusjen og drikke litt olje hver dag. Det kan komme av tørr hud 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Enig med Dorthe, mest sannsynlig tørr hud eller at du ikke får skylt deg skikkelig. Har du byttet skyllemiddel eller vaskemiddel i det siste. Det kan også være det som gjør det. 0 Siter
ann19 Skrevet 24. august 2003 Skrevet 24. august 2003 Jeg synest det er litt vanskelig når jeg ikke vet hvor gammel du er. Men jeg anbefaler at du kan få deg en rygg skrubb, en slik børste da kan du få "skuret" deg på ryggen. Da blir du kvitt døde hudceller som kan ligge og irritere på huden.Bruk mild dusj såpe. feks hth.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.