Gå til innhold

Fikk ikke sove i natt og leste i stedet Se og Hør

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikkeakkuratnå

Hva stod det i den da?

Overskriften var : Unnskyld at jeg ler.....

......." Medhaugsaken minner meg forøvrig om en søt historie fra min tid som kriminalreporter : En ung landsens kvinne kom til lensmannen for å anmelde en navngitt mann for voldtekt - Hva er det som har skjedd, spurte lensmannen- Jo sa damen - Først voldtok han meg. Og så drakk vi kaffe.

Deretter voldtok han meg litt igjen....."

......." Medhaugsaken minner meg forøvrig om en søt historie fra min tid som kriminalreporter : En ung landsens kvinne kom til lensmannen for å anmelde en navngitt mann for voldtekt - Hva er det som har skjedd, spurte lensmannen- Jo sa damen - Først voldtok han meg. Og så drakk vi kaffe.

Fy faen!!!

Klassisk Se og Hør.

For de som ikke har skjønt det: Knut Haavik er en idiot! En rik en, men dog en idiot.

Annonse

Jeg skjønner godt at folk får lyst til å sende "hat mail" til den forbanna idioten!

Har han overhode ingen hjerne å tenke med?

Arrrghhhhhhhhhh!!! Æ blir så førrbainna, f***s sjarskkaill!!!

I now.. krenke ned på andre mennesker som har det tøft..

Han burde tenke før han åpner munn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...