teddi Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 fikk i går en desperat kløe på hendene. Det endte med ordentlig hovne og ømme hender i går kveld. fortsatt like hovne hender i morres. Drar på legevakta der de sier at det sikkert er en allergisk reaksjon. Kløen ga seg på kvelden men da hovna jeg opp. Fikk voltaren noe som er betennelses dempende og smertestillende. De på apoteket mente de ikke vil ha noen virkning på evt allergi. Så vidt litt mindre hevelser i hendene etter en tablett, men fikk utslett på underarmene som klør. Ser hvitt/gult ut og klør noe helt jæ... Noen som har hørt om allergi for skinn/lær/pvc før. Hadde kjøretimer med bil som hadde noe lignende på rattet i går. noen som kjenner seg igjen?? Mvh 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Tror jeg ville kjøpt en liten pakke zyrtec på apoteket (reseptfritt når du kjøper 10 stk), som du kan ta hvis det kommer omigjen. 0 Siter
teddi Skrevet 23. august 2003 Forfatter Skrevet 23. august 2003 Tror jeg ville kjøpt en liten pakke zyrtec på apoteket (reseptfritt når du kjøper 10 stk), som du kan ta hvis det kommer omigjen. Takk for tipset. Det var det de sa på legevakta i går når jeg ringte også. Dro og kjøpte i går men det ble ingen virkning desverre. Vet du om det er nødvendig og ta flere eller skal de virke med en gang. Tror det sto det på pakka mvh 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. august 2003 Skrevet 23. august 2003 Takk for tipset. Det var det de sa på legevakta i går når jeg ringte også. Dro og kjøpte i går men det ble ingen virkning desverre. Vet du om det er nødvendig og ta flere eller skal de virke med en gang. Tror det sto det på pakka mvh Tror ikke man skal ta flere Zyrtec om man ikke får virkning av en. Om det tar lang tid vet jeg ikke, jeg tar 1 i døgnet hele året for å holde all mulig allergi i sjakk. 0 Siter
teddi Skrevet 23. august 2003 Forfatter Skrevet 23. august 2003 Tror ikke man skal ta flere Zyrtec om man ikke får virkning av en. Om det tar lang tid vet jeg ikke, jeg tar 1 i døgnet hele året for å holde all mulig allergi i sjakk. Ok Får bare se hvordan det går og evt. dra til legen igjen om det blir værre. Skal ha kjøretime igjen på tirsdag så da får jeg se om det kan være noe i bila. takk for svarene ihvertfall. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.