Gå til innhold

Herpes???

Gjest en som lurer!

Anbefalte innlegg

Gjest en som lurer!
Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med samme gutt i 3 år nå. For ca 1 år siden fikk jeg plutselig en dag "voksesmerter"(føltes som det i hvertfall) i den ene "rumpeballen" hvist jeg kan kalle det det da!! og videre ned på låret. Det varte bare en dag( skikkelig ubehagelig)Dagen etter svidde det skikkelig nedentil da jeg var på do. Sjekket litt nermere etter og oppdaget at jeg hadde ett rødt sår nedentil. Prøvde og smøre på litt av hvert, men det hjalp ikke noe særlig.Såret var der i ca 2 uker, og så forsvant det. Problemet er at det stadig kommer tilbake( ca en gang annen hver mnd) med samme smerte i "skinka" dagen før "såret" bryter ut!Såret er der ca 2 uker hver gang, og det er knøttlite, rett ved siden av skjedeinngangen,og det gjør kjempevondt!! Har tenkt et det kan være Herpes, men får ikke det til og stemme heller. Hverken jeg eller samboeren har vært utro!! Kan eventuellt herpes bryte ut mange år etter en har fått det?? Hva tror dere??? Er dette jeg bør ta en nærmer skjekk på??

Fortsetter under...

Gjest lis@bet
Skrevet

Herpes kan bryte ut lenge etter at en har fått smitten ja. Jeg var tidligere plaget med utbrudd på leppa.

Noen får aldri utbrudd selv om de har smitte, noen får jevnlige utbrudd. Du blir ikke kvitt herpes, hvis det er det du har. Men C-vitaminer hjelper meg til å forebygge, tar 1000 mg daglig.

Gjest en som lurer!
Skrevet

Herpes kan bryte ut lenge etter at en har fått smitten ja. Jeg var tidligere plaget med utbrudd på leppa.

Noen får aldri utbrudd selv om de har smitte, noen får jevnlige utbrudd. Du blir ikke kvitt herpes, hvis det er det du har. Men C-vitaminer hjelper meg til å forebygge, tar 1000 mg daglig.

hei lis@bet!

Vet jo ikke om det er det jeg har, men takk for tipset!!

Gjest lis@bet
Skrevet

hei lis@bet!

Vet jo ikke om det er det jeg har, men takk for tipset!!

Forresten - det finnes også en krem som heter Zovirax, men den er reseptbelagt her på berget..

:-)

Skrevet

Herpes (I munnsår - 90% av befolkningen & II genitialis - 35% av befolkningen ) arter seg som en eller flere små blemmer som etterhvert, dvs noen dager fylles med klar veske. Herpes ligger latent i kroppen etter smitte og kan bryte ut når man er mer motagelig. De fleste får et større utbrudd ved førsteganssmitte og eventuelle senere utbrudd er midre i omfang og tar som regel kortere tid. Dette fordi kroppen allerede har antistoffer mot viruset. Noen dager før et utbrudd vil man som regel bli øm og føle litt kribling/svie rundt de områder som utbruddet kommer.

Med tanke på disse fakta er det nærliggende å tro at du har en herpesinfeksjon og siden du har relativt hyppige utbrudd nedentil er det også sannsynlig at det er Herpes II som er på ferde. Hvis du plages mye er det mulig å få en tabelttkur med antivirale midler som enten tas før/ved utbrudd eller kontinuerlig (f.eks. det første året til infeksjonen har roet seg). Disse midlene er ganske dyre men det er mulig å få dem på blå resept.

Skrevet

Hei.

Det høres absolutt ut som herpes. Dette kan enkelt sjekkes ved å ta en vevsprøve hos fastlegen ved utbrudd.

Selv har jeg vært plaget med månedlige utbrudd i over 10 år.

For 2 mnd siden leste jeg at aloe vera juice hadde en bred virusdrepende effekt, også på de alvorlige herpesvirusene.

Etter at jeg begynte å drikke aloe vera har plagene vært borte.

Ta kontakt hvis du ønsker å prøve dette du også.

Annonse

Gjest jakten på virusene
Skrevet

Hei.

Det høres absolutt ut som herpes. Dette kan enkelt sjekkes ved å ta en vevsprøve hos fastlegen ved utbrudd.

Selv har jeg vært plaget med månedlige utbrudd i over 10 år.

For 2 mnd siden leste jeg at aloe vera juice hadde en bred virusdrepende effekt, også på de alvorlige herpesvirusene.

Etter at jeg begynte å drikke aloe vera har plagene vært borte.

Ta kontakt hvis du ønsker å prøve dette du også.

Det du sier om aloe vera-juice som virusdreper var interessant, utover at den evt. tar knekken på herpes.

Har du lenker som forteller om andre virus den er effektiv mot?

Skrevet

Det du sier om aloe vera-juice som virusdreper var interessant, utover at den evt. tar knekken på herpes.

Har du lenker som forteller om andre virus den er effektiv mot?

Hei -jakten på virusene

Jeg vil anbefale deg å lese boken til dr. Audun Myskja.

Den beskriver bruken av aloe vera i behandlingen av en rekke sykdommer og plager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...