Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så mye spennende, kanskje men: Flisgubben (Mr. Kahn) har fylt 50, adopsjonsforum har hatt terrorister hos seg, Ulv har reddet maskinen min fra total undergang, Sør er snill og grei, husmødrene jatter og det er mange nye fjortiser her.

Alt er som før med andre ord...

Hello! Deg husker jeg! :)

Det har vel egentlig ikke hendt rare greiene på dol, og mange av de seriøse ser ut til å ha forsvunnet pga mye useriøsitet.

I perioder er det faktisk så ille at jeg seriøst vurderer å fordufte selv.

Jaja, nå begynner snart hockeysesongen! :)

Annonse

Hello! Deg husker jeg! :)

Det har vel egentlig ikke hendt rare greiene på dol, og mange av de seriøse ser ut til å ha forsvunnet pga mye useriøsitet.

I perioder er det faktisk så ille at jeg seriøst vurderer å fordufte selv.

Jaja, nå begynner snart hockeysesongen! :)

Hei du!

Godt noen husker meg! Du er ikke glemt du heller. "Så" deg gå igjennom flere forhold. Yellow osv. Og det var en gang en kamerat som hadde mye rare erfaringer med sexlivet...

*flire*

Så hvem driver du og koster på for tiden?

Hei du!

Godt noen husker meg! Du er ikke glemt du heller. "Så" deg gå igjennom flere forhold. Yellow osv. Og det var en gang en kamerat som hadde mye rare erfaringer med sexlivet...

*flire*

Så hvem driver du og koster på for tiden?

Hvis jeg koster med noen på dol nå så er selvsagt det hemmelig. Du har vel sett hvordan jenter jeg har møtt her får svi, og så vondt unner jeg ingen andre :)

Neida, men jeg har det bra og sånn. Litt sliten etter ferien min som snart er over, men ellers er ting helt ok.

Klart jeg husker deg. Du virket som et sabla fornuftig kvinnfolk :)

Hvis jeg koster med noen på dol nå så er selvsagt det hemmelig. Du har vel sett hvordan jenter jeg har møtt her får svi, og så vondt unner jeg ingen andre :)

Neida, men jeg har det bra og sånn. Litt sliten etter ferien min som snart er over, men ellers er ting helt ok.

Klart jeg husker deg. Du virket som et sabla fornuftig kvinnfolk :)

Sabla flott kvinnfolk...Kvinnfolk uttalt som Robert Stoltenberg sier det, kanskje? Det er nesten sjarmerende!

Hmm...noe sier meg at hvis du fremeles har slike ferier du blir sliten av å ha, er du fremdeles i snyden-alderen?

Er det INGEN som lurer deg opp i farsskapet snart?

Driver du framleis å sikler i jakkekøene???!!!

Ah...godt noen vet å leve livet;o)

Sabla flott kvinnfolk...Kvinnfolk uttalt som Robert Stoltenberg sier det, kanskje? Det er nesten sjarmerende!

Hmm...noe sier meg at hvis du fremeles har slike ferier du blir sliten av å ha, er du fremdeles i snyden-alderen?

Er det INGEN som lurer deg opp i farsskapet snart?

Driver du framleis å sikler i jakkekøene???!!!

Ah...godt noen vet å leve livet;o)

Nei, jeg er ikke lenger i den alderen, noe jeg ikke forsto før jeg kom hjem fra syden på fredag.

Jeg er ikke 18 lenger og kropp og velvære bærer fortsatt preg av det, selv nå to dager etter at jeg kom hjem. Sliten.

Jakkekøene, ja... Hehe, det er nesten bemerkelsesverdig hva du husker :)

Nei, jeg er ikke i jakkekøene for tiden da jeg slipper det. Men nei, ingen skal lure meg til noe som helst.

Jeg tror jeg kler å være singel. Eller kanskje jeg ikke kler det, men jeg trives i det minste sånn, og så kan jeg heller være halvveis usingel med en fast jente når både hun og jeg, to som begge trives med singellivet, har behov for å være "usingel" et døgn.

Du da? Fortsatt lykkelig og gift?

Nei, jeg er ikke lenger i den alderen, noe jeg ikke forsto før jeg kom hjem fra syden på fredag.

Jeg er ikke 18 lenger og kropp og velvære bærer fortsatt preg av det, selv nå to dager etter at jeg kom hjem. Sliten.

Jakkekøene, ja... Hehe, det er nesten bemerkelsesverdig hva du husker :)

Nei, jeg er ikke i jakkekøene for tiden da jeg slipper det. Men nei, ingen skal lure meg til noe som helst.

Jeg tror jeg kler å være singel. Eller kanskje jeg ikke kler det, men jeg trives i det minste sånn, og så kan jeg heller være halvveis usingel med en fast jente når både hun og jeg, to som begge trives med singellivet, har behov for å være "usingel" et døgn.

Du da? Fortsatt lykkelig og gift?

Merkelig dette med DOL, jeg sluttet plutselig å være her inne, og hvis man lar være i to-tre uker, da klarer man ikke å se hva som var så kult med det!

Men ops, nå har jeg kikket innom i noen timer, og kjenner DOL-rusen komme sigende...

Jeg er fremdeles gift, gitt! Mens halve venneflokken ikke er det lenger. Lykkelig...det er et slitsomt ord å forholde seg til.

Ser for meg at lykkelig kommer i samme tog som Idiotisk.

Fornøyd er et mer passende ord, tenker jeg.

Blir det no' bok,da?

Merkelig dette med DOL, jeg sluttet plutselig å være her inne, og hvis man lar være i to-tre uker, da klarer man ikke å se hva som var så kult med det!

Men ops, nå har jeg kikket innom i noen timer, og kjenner DOL-rusen komme sigende...

Jeg er fremdeles gift, gitt! Mens halve venneflokken ikke er det lenger. Lykkelig...det er et slitsomt ord å forholde seg til.

Ser for meg at lykkelig kommer i samme tog som Idiotisk.

Fornøyd er et mer passende ord, tenker jeg.

Blir det no' bok,da?

Det er ingen skam å være fornøyd. Er man det så har man vel egentlig lite å klage over.

Ekteskap går vel ofte så som så. Jeg ser det jo selv i venneflokken hva som skjer og har skjedd med de som enten giftet seg eller ble samboere med unger rimelig tidlig. Det er svært få, hmmm, eller når jeg tenker etter er det vel faktisk bare et par igjen, som holder sammen nå.

Er det rart jeg ikke ser det store i galskapen?

På et av spørsmålene dine: Gi meg et par år! :)

Annonse

Ikke så mye spennende, kanskje men: Flisgubben (Mr. Kahn) har fylt 50, adopsjonsforum har hatt terrorister hos seg, Ulv har reddet maskinen min fra total undergang, Sør er snill og grei, husmødrene jatter og det er mange nye fjortiser her.

Alt er som før med andre ord...

Som før? - mener du at han fylt 50 før også? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...