Gå til innhold

Kan man få tak i gamle innlegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta et forfattersøk og velg forum for Graviditet. Det kommer bare etpar tråder (fra oktober 2000), men du brukte kanskje et annet nick?

Selv fant jeg nettopp fram til en tråd jeg hadde startet i august 2000, da jeg skulle tipse en som lurte på et liknende tema. Så det er mulig.

Gjest Valnøtt

Ta et forfattersøk og velg forum for Graviditet. Det kommer bare etpar tråder (fra oktober 2000), men du brukte kanskje et annet nick?

Selv fant jeg nettopp fram til en tråd jeg hadde startet i august 2000, da jeg skulle tipse en som lurte på et liknende tema. Så det er mulig.

Ja, jeg prøvde på det, men jeg fant ikke igjen trådene mine. Det skulle være enormt der. Jeg gjorde ikke stort annet enn å sitte på DOL på den tiden.

Ja, jeg prøvde på det, men jeg fant ikke igjen trådene mine. Det skulle være enormt der. Jeg gjorde ikke stort annet enn å sitte på DOL på den tiden.

Sett antall treff på maks på søksida, har du forsøkt det? Ikke 25 pr side slik standarden er, men 150 (tror jeg det er) i stedet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...