Gå til innhold

Huff! Har jeg fått vannkopper...?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg, voksne mennesket, kan være i ferd med å få vannkopper!?!

Har fått seks stk væskefylte og runde blemmer på magen som klør som besatt. De var ikke der før i dag. Ser ut som sånne små blemmer en får når en brenner seg på noe. Hvilket jeg ikke har gjort.

Føler meg helt ok ellers. Litt trøtt og sliten bare.

Blir man dårlig først, eller kan utslettet komme før de andre plagene...?

La det ikke være sant... Dette har jeg _ikke_ tid til!

Hvor lenge blir en satt ut av spill av vannkopper, egentlig?

Jeg fikk aldri vk som liten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11733-huff-har-jeg-f%C3%A5tt-vannkopper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn begynte mine vannkopper. Og da var jeg 25 år.

Det varte i ca.10-14 dager, jeg fikk en del høy feber og det var ikke snakk om å fungere på jobb og sånt.

Det klødde, men ettersom jeg er vant med elveblest synes jeg ikke det var så ille. Du kan prøve å smøre deg med Eurax.

Lykke til!

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til tonie. ja, du kan godt få vannkopper i voksen alder. de fleste får høy feber de første dagene, og blir ganske allment dårlige. 6 enkle blemmer på magen kan være en ufarlig form for hud-herpes. Noen få er heldige å bli lite syke av vannkopper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...