Gå til innhold

Syk psykiater :-(


Gjest Windsong

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Skulle hatt time hos psykiateren min idag, den første etter utskrivelse fra psykehuset 31.7. Men så ringer de fra psyk.pol. og meddeler meg at han er syk, og at de må komme tilbake til når jeg kan få ny time.

Hvorfor må slikt skje når man er desperat etter en slik time? Skulle ønske de hadde kunnet tilby meg time hos en annen psykiater ved poliklinikken som kriseløsning. Jeg går ikke på legevakta, da jeg har dårlig erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Stakkar deg, det der er typisk.

Du kan ikke ringe opp og høre om du kan få time hos en annen psyk da? Prøv, det skader vel ikke.

Sympatiklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Kanskje de vil avvente å se hvor lenge han er syk. Om det bare er et par dager, er det vel bedre at du får en rask, ny time hos han du kjenner og som kjenner deg.

Det er særdeles uvanlig at vi dekker opp for timer ved korte sykefravær hos kolleger. Dette fordi en ukjent har lite å bidra med i en enkelttime. Dessuten har de fleste fulle timebøker når dagen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...