Gå til innhold

stress


Gjest stressa og lei

Anbefalte innlegg

Gjest stressa og lei

Føler at jeg ikke kan nok, må lese fagbøker og fagartikler, kan ikke nok, er ikke flink nok.

Prøver sluke all informasjon jeg kommer over, og blir stresset av at jeg ikke klarer oppdatere meg på alle fronter som nyheter og kunnskap osv.

Stress!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stressa til en hver tid

Jeg vet...

men.. prøver å tenke på at..jeg kan UMULIG lære alt.. og at det er der andre mennesker kommer inn.

hvordan skal jeg klare lære på en god måte og ikke bare på en "stresset" måte der jeg ikke får med meg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal jeg klare lære på en god måte og ikke bare på en "stresset" måte der jeg ikke får med meg noe?

Godt spm.

Men - prøv: Plukk ut det viktigste, lær deg det viktigste. Få oversikten, FORSTÅ hovedlinjene fremfor å PUGG alle detaljene. Spe på med detaljer etter hvert. Hva er det du leser til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal jeg klare lære på en god måte og ikke bare på en "stresset" måte der jeg ikke får med meg noe?

Hvorfor skal du på død og liv lære deg alt dette da? Studerer du eller er dette en form for egenutvikling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stressa og lei

Hvorfor skal du på død og liv lære deg alt dette da? Studerer du eller er dette en form for egenutvikling?

Studerer, men dette kommer i tilegg som en slags egenutvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...