Gå til innhold

Bylller på kroppen

Anbefalte innlegg

Vi er et par på 22 som er voldsomt plaget av byller på bena. Det begynte i januar 2000 da jeg fikk en "kvise" på venstre lår som siden utviklet seg til en byll som jeg måtte på legevakta å kutte bort. Siden har jeg fått flere byller på begge bena og også en på halsen. Min lege vet ikke hva det kommer av, men han trodde det var noe jeg kunne ha fått under en tur til indonesia sommeren 1999, men jeg har vært i indonesia før og ikke opplevd noe som dette så jeg tror ikke det er det det kommer av. Da min kone og jeg var i indonesia i sommer hos hennes familie (hun er fra indonesia) begynte hun også å få en byll som siden har utviklet seg til flere og dette er direktr plagsomt for oss begge. For en måned siden fikk hun infeksjon i en av byllene og siden det har hun hatt 3-4 stykker på bena som har forsvunnet etterhvert. Nå har også jeg fått infeksjon i en byll. Vi bruker ikke trange bukser, vi er renslige og har det rent rundt oss. Vi spiser også sunn mat, masse fisk og kylling. Vet du hva dette kommer av? Og i så fall hva kan vi gjøre for å bli kvitt dette problemet? Takker på forhånd for all hjelp. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11742-bylller-p%C3%A5-kroppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg er usikker på hva som er årsaken til byllene dere sliter med, og foreslår at du snakker med legen din om det er aktuelt å henvise dere til en spesialist i hudsykdommer og/eller tropesykdommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/11742-bylller-p%C3%A5-kroppen/#findComment-60996
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...