Gå til innhold

Litt oppdatering her:o)

Anbefalte innlegg

Det går veldig fint med gutten min om dagen, han har blitt skole-gutt og stortrives med det:o).

Vi har også tilbrakt tid sammen med brødrene til den gutten som har misbrukt han.

Vi spurte han først om han ville treffe de, og da ble han kjempeglad og ville gjerne det, men han vil aldri møte 13-åringen igjen sa han da, og det skal han jo såklart få slippe..

Vi har ikke fått samtaler med bup for han ennå, men jeg skal dit på torsdag uten han, for å prate litt om hva som er greiest å gjøre videre med hensyn til han..

ER så usikker på hva vi skal gjøre jeg, han har forandret seg, og blitt lettere å ha med å gjøre etter dette kom frem i lyset, nå som han vet at vi vet, og at han kan komme og snakke når som helst.

Klem..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117421-litt-oppdatering-hero/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Skjønner godt du er usikker på tinga fremover.Er langt fra godt å si hva som er best for din gutt.Han vet dere vet.Han har ingen ekkle hemligheter lengre,og føler alt ble lettere med det.

Man skal vel aldri si att man hadde gjort sånn eller sånn om det var en selv som sto oppi det,til det vet en alt for lite om ens egne reaksjoner på ting.Håper du får svar på mangt når du får snakket med folk som kan det der.

Ønsker deg og din famile lykke til videre..

Jo,jeg håper skolen vet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117421-litt-oppdatering-hero/#findComment-707275
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...