Gå til innhold

Liker ikke sex


Gjest liker ikke sex

Anbefalte innlegg

Gjest liker ikke sex

Jeg har hatt sex med to menn. Tilsammen fire ganger. Men jeg synes ikke det var noe særlig. Jeg er ikke noe særlig opptatt av sex og går ikke etter en kjæreste for å få sex selv. Jeg er kvinne. Jeg er ikke lesbisk. Jeg følte vel at jeg ga bort kroppen min de gangene jeg har hatt sex. Skulle gjerne vært jomfru ennå. Men jeg synes det er godt å onanere, da får jeg orgasme hver gang. Har det bra alene jeg. Forstår meg ikke på folk som er kjærestegale. Heldigvis blir det bare mer og mer vanlig at man er singel. Jeg er vel litt spesiell jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ikke snakk om å være spesiell selv om en ikke har et springende behov for å ha kjæreste. Det er vel mer det at du ikke har truffet en gutt som du trives med. Å ha sex er ikke det samme som kjærlighet, men det kan selvfølgelig bli det.

Når det er sagt så kjenner jeg mange som synes det er greit å være singel, hvorfor skulle det ikke være det?

Den dagen du føler noe annet så er det nok fordi du har truffet en du føler mer for enn evt. bare begjær, og da kjennes det også godt med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke snakk om å være spesiell selv om en ikke har et springende behov for å ha kjæreste. Det er vel mer det at du ikke har truffet en gutt som du trives med. Å ha sex er ikke det samme som kjærlighet, men det kan selvfølgelig bli det.

Når det er sagt så kjenner jeg mange som synes det er greit å være singel, hvorfor skulle det ikke være det?

Den dagen du føler noe annet så er det nok fordi du har truffet en du føler mer for enn evt. bare begjær, og da kjennes det også godt med sex.

Dorff har rett. Du har neppe funnet en du elsker virkelig over alt på jord. Sex er sjelden deilig om man ikke er helt i hundre i den andre personen. Sepsielt ikke for det som har hatt så få partnere og så lite sex enda. Ta tiden til hjelp, kos deg med deg selv, og ikke bekymre deg for hverken sex eller menn. det kommer den dag da du hungrer etter sex med en meget spesiell person. Først da vil du ha virkelig glede av sexen. Ønsker deg virkelig lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du mener. Og jeg vet også at det går ann å virkelig elske en person ,og allikevel IKKE like sex. Noen har det bare slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha vært ekstremt uheldig med parner:-(((

Bedre lykkr hvis det blir noen neste gan?

Du må ha vært ekstremt uheldig med partner:-(((

Bedre lykke, hvis det blir noen neste gang?

Kommer to ganger pga. skriveleifs herjinger:-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest liker ikke sex

Dorff har rett. Du har neppe funnet en du elsker virkelig over alt på jord. Sex er sjelden deilig om man ikke er helt i hundre i den andre personen. Sepsielt ikke for det som har hatt så få partnere og så lite sex enda. Ta tiden til hjelp, kos deg med deg selv, og ikke bekymre deg for hverken sex eller menn. det kommer den dag da du hungrer etter sex med en meget spesiell person. Først da vil du ha virkelig glede av sexen. Ønsker deg virkelig lykke til! :)

Takk for svar! Jeg er 27 år og merker at alle på min alder får kjæreste, gifter seg og får barn. Jeg har brutt kontakt med tidligere venninner fordi jeg synes de var for kjærestefikserte. Jeg er en sterk og selvstendig dame og jeg synes jeg har det godt som singel. Selfølgelig har jeg ikke noe imot å treffe den rette, men jeg orker ikke lete lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg tror ikke du er det minste spesiell. De to mennene du har hatt samleie med var ikke dine typer, derfor ble det nokså mislykket for deg. En dag blir du sikkert forelsket. Da vil seksualiten fortone seg annerledes for deg.

Bare fortsett å hygge deg med deg selv. Det bidrar til åopprettholde din lyst på sex og orgasme. Det er en god forutsetning for å få det bra med den mannen som passer for deg i en ikke alt for fjern fremtid. Lykke til..

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Dorff har rett. Du har neppe funnet en du elsker virkelig over alt på jord. Sex er sjelden deilig om man ikke er helt i hundre i den andre personen. Sepsielt ikke for det som har hatt så få partnere og så lite sex enda. Ta tiden til hjelp, kos deg med deg selv, og ikke bekymre deg for hverken sex eller menn. det kommer den dag da du hungrer etter sex med en meget spesiell person. Først da vil du ha virkelig glede av sexen. Ønsker deg virkelig lykke til! :)

Man kan godt han et seksuelt forhold til en person uten å være forelsket i vedkommende, men forelskelsen gjør opplevelsen mye mer givende og spennende. Intet er skjønnere enn å være skikkelig forelsket og ha sex med vedkommende.l

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater, professor i sosialmedisin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...