Gå til innhold

hvordan få det til å passe med psykolog


Gjest student2204

Anbefalte innlegg

Gjest student2204

Jeg er student og hvordan skal jeg få det til å passe på dagtid å gå til psykolog?

Hvordan får andre det til å passe? Kan jo ikke kutte ut skolen et par timer hver uke, for å gå til psykolog eller kan man det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vil bli borte

Jeg blir litt forundret når du spør om hvordan du, som er student(!), skal få det til å passe å gå til psykolog på dagtid.

Jeg er kjempeglad for at jeg har hvert student de siste årene, og har sluppet og be arbeidsgiver om fri.

Så godt som alle går i behandling på dagtid, og de aller fleste er i jobb eller studerer, og må dermed ta seg fri de gangene de skal i behandling. Det vil jeg tro at du også blir nødt til.

Prøv å se om du har noen hull i timeplanen din, og spør om du kan få behandling når du har fri. Det kan være lettere å ordne dersom dere avtaler tidspunktene for timene en stund i forveien.

Forøvring tenker jeg at dersom du ikke er villig til å ofre noe fravær for behandlinga sin del så er vell kanskje ikke behovet for behandling så stort? Eller kanskje du er umotivert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Jeg blir litt forundret når du spør om hvordan du, som er student(!), skal få det til å passe å gå til psykolog på dagtid.

Jeg er kjempeglad for at jeg har hvert student de siste årene, og har sluppet og be arbeidsgiver om fri.

Så godt som alle går i behandling på dagtid, og de aller fleste er i jobb eller studerer, og må dermed ta seg fri de gangene de skal i behandling. Det vil jeg tro at du også blir nødt til.

Prøv å se om du har noen hull i timeplanen din, og spør om du kan få behandling når du har fri. Det kan være lettere å ordne dersom dere avtaler tidspunktene for timene en stund i forveien.