Gå til innhold

Hva er dette for en fyr?


Gjest KalleMann1980

Anbefalte innlegg

Gjest KalleMann1980

Jeg har en kompis som jeg rett og slett ikke skjønner meg på. Så jeg har lyst til å spørre dere om hva dere kan tro som roter rundt i hodet hans.

De fleste gutter liker jenter, det skulle vel bare mangle. Denne kompisen min er heller ikke noe unntak men jeg forstår ikke hans oppførsel. Han er så opptatt av å ha mange venninner og mobilen hans er full av telefonnummer av de såkalte venninnene hans. Han er ikke sammen med noen akkurat nå og han er slik at han dater jenter men er sammen med dem i maks 2 uker. Han sier at han ikke finner den rette.

Som om dette ikke var nok så er han også en slik en som ser på alle jenter og prøver seg på alle. Selvfølgelig er det normalt å se på jenter man finner attraktive men alle jenter man ser?

De jentene som ikke gir han oppmerksomhet må han for all del få til å like han.

Her om dagen ble han kjent med en jente. De møtte hverandre en periode og han møtte til slutt foreldrene hennes. De likte ikke han, han var jo neger og utlending. Etter dette ville heller ikke jenta vite av han men han ville så absolutt. Hadde noen sagt det til meg så hadde jeg ikke snakket med dem mer.

Denne fyren kan droppe fotballtreninger og til og med bryte avtaler, det har jeg opplevd. Likevel har han ingen fast forhold. Det kan virke som om han tror at han er guds gave til kvinnen noen ganger.

Jeg har sett mange av jentene han var sammen med og en del av dem var noen nydelige og snille jenter.

Jeg lurer på hva som rører seg opp i hodet hans? Noen som kan ta seg bryet med å forklare meg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker ikke som noe psykt.

Han er selvopptatt, trenger bekreftelse fra jenter på at han er verdt noe og har kanskje dårlig selvbilde/selvtillit under overflaten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

Virker ikke som noe psykt.

Han er selvopptatt, trenger bekreftelse fra jenter på at han er verdt noe og har kanskje dårlig selvbilde/selvtillit under overflaten???

Kan jo være en form for personlighetsforstyrrelse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er med stor sannsynlighet det som kalles en "Narsissistisk personlighetsforstyrrelse".

Ja, de tror de er guds gave til menneskeheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest coooodependent?

Ja sånn ville kameratene (de gjenværende ihvertfall) beskrive min eks...som ble helt psycho etter at han fikk "taket" på meg. Bare for all del ikke konfronter han med narsissismen...det gjorde jeg, og det gjorde ting verre. Det skulle jo liksom ikke være noe feil med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...