Gå til innhold

Heia alle sammen.

Anbefalte innlegg

air1365380564

Jeg er ny her på doktor online, og jeg vet ikke helt om jeg passer her, men jeg tenkte at jeg ihvertfall kunne prøve.

Jeg er ei jente som har opplevd overgrep, ikke voldtekt, men av en i familien i mange år. Men det er mange år siden, og han som gjorde det er død nå.

Jeg tror jeg har det greit, men av og til blir jeg veldig lei meg. Og kjenner at jeg trenger å prate...men vet ikke helt hva jeg skal prate om. Fordi det er vanskelig å sette ord på en vondt klump i magen.

Jeg har litt andre problemer også, men jeg vet ikke om det kommer av det som skjedde. Av og til tenker jeg på å dø, mens andre ganger syns jeg det er fint å leve. Noen ganger har jeg kuttet meg selv opp, men jeg har sluttet med det.

Jeg sover veldig mye, men er våken om nettene, jeg drømmer litt vonde drømmer og syns ikke det er gøy å miste bevissteten som man gjør når man sover.

Jeg er veldig redd, men jeg vet ikke hva jeg er redd for. Jeg er redd for å ikke takle dette og bare visne.

Hvis det er noen som kan hjelpe meg, så hadde jeg blitt veldig glad. Jeg tror ikke jeg har så mye erfaring til å kunne hjelpe andre her på forumet, men jeg vil veldig gjerne prøve.

Uansett vil jeg si hei til alle, og ønske dere lykke til.

Klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117568-heia-alle-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen gang snakket om dette med noen; og fått luftet de følelser du har med tanke på det som skjedde - eller har du stengt det inne med følelser av at du hadde skyld; eller at du vil skåne dine omgivelser fra å få vite om dette?

Får å kommentere problemstillingen vil svarene på dette helt klart være vesentlig i denne sammenheng nemlig.

Forøvrig - velkommen til et forum hvor du kan lufte ut dine tanker, følelser og problemer om dette.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117568-heia-alle-sammen/#findComment-708658
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...