Gå til innhold

Jeg føler at jeg holder å å gå i oppløsning...


vil bli borte

Anbefalte innlegg

vil bli borte

Jeg føler at jeg holder på å gå i oppløsning nå. Akkurat som når dårlig lim løsner.

Jeg føler meg ikke hel nå. Jeg føler ikke lengre at jeg styrer min egen båt gjennom brå sjø. Det føles mer som om jeg ikke er i båten mere. Jeg er rett og slett borte. Jeg er borte for meg selv.

Jeg føler at jeg må bruke alle kreftene mine på å holde meg sammen.

Men jeg tenker at kanskje burde jeg ikke kjempe sånn i mot tankene mere la dem flyte. Det kan jo virke. Eller det kan gå helt galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest labbiss

Jeg VET!!!!!

sånn har jeg det også til tider...og så går det plutselig over, f.eks. ved at jeg sovner og drømmer noe som får meg på rett kjør igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbiss

Det som også funker på meg av og til..hvor overflatisk det enn måtte høres ut...er faktisk å se "Under samme tak" på TvNorge :) Ikke intriger og greier ala hotell cæsar altså, men plain god varm familieserie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bli borte

Jeg VET!!!!!

sånn har jeg det også til tider...og så går det plutselig over, f.eks. ved at jeg sovner og drømmer noe som får meg på rett kjør igjen...

Leste det forrige svaret ditt også. Skal prøve det med å se noen rolige filmer.

For min del pleier dte ikke lande før den totale kollaps er et faktum. Slik skal det ikke gå i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er det bedre å aksepetre at ting er som de er. Jobb for å bli bedre i stedet for å kjempe mot at du blir verre. Når du sliter mentalt; sett deg ned og slapp av i hele kroppen. La tankene flyte. Ikke fest deg ved dem. Bare aksepter at der er tanker som skyer som passerer. Etter minutter vil du få en trygg og rolig aksept av situasjonen. Ikke at du skal oppsøke smerten. Du slutter å sløse krefter i kampen mot den. Da er det lettere å bevege seg mot lykken. Når det smerten mister sin brodd kan du gjøre noe du liker. Trening, spill. uansett. Jeg ser noen nevner "Under samme tak". Komiserier er bra hvis du er i humør til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...