Gå til innhold

Forbereder min neste tvangsinnleggelse (langt) NHD


cider

Anbefalte innlegg

Jeg ble tvangsinnlagt på en akkuttpost for et år tilbake, der følte jeg at pleierne brydde seg om meg og hjelpte meg på god vei med div problemer. Men pga masse utageringer og selvskading ble jeg etter noen mnd'er overflyttet til en sikkerhetspost (beregnet for sikkringsdømte). Pga. at jeg var til fare både for meg selv og andre. Nå har jeg vært her i ca et år og er på vei ut. På sikkerhetsposten har jeg kun fått hjelp med utageringen; det har vært det eneste de har fokusert på. Men jeg sliter med så mye annet at jeg VET at hvis jeg ikke får hjelp med de problemene så blir jeg tvangsinnlagt igjen. Jeg hater sikkerhetsposten! De bryr seg ikke om pasientene i det hele tatt. Jeg føler meg så nedtrykt av å gå her. Hvis de spør hvordan jeg har det, gidder de ikke å vente på svaret en gang. Jeg tør ikke fortelle de/minne de på de andre store problemene jeg har i tilfelle det senker utskrivelse min. Så en kan trygt si jeg forbereder min neste tvangsinnleggelse! Så når jeg blir utskrevet herfra -hvor blir jeg innlagt neste gang da?? På akkuttposten eller havner jeg tilbake på sikkerhetsposten?? Siden jeg er under tvunget psykisk ettervern. Kan noen please svare meg på dette?? NHD??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...