Gjest x74 Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Jeg har i ca 1 års tid hatt en kul på en av kjønnsleppene, men nå har den blitt større og veldig øm. Har ikke gjort noe med det tidligere da jeg trodde at det kanskje bare var en fettkul. Den er rund og skiller seg ikke ut fra hudfargen. Jeg har lest litt om hvordan kjønnsvorter skal se ut, men jeg kjenner ikke igjen denne beskrivelsen. Jeg registrerer også at denne sykdommen er seksuelt overførbar. Jeg er i et fast forhold siden 13 år tilbake og ingen av oss har hatt seksuell omgang med noen andre i denne tiden. Vil også nevne at jeg har vært hos gynekolog flere ganger etter at kulen kom, men ingen av legene har bemerket den. ( Jeg har heller ikke spurt da jeg har vært der av andre grunner ). Hva kan dette være og hva skal jeg evt. gjøre med det ? På forhånd takk for svar :-) 0 Siter
Gjest sikkert en fettkul Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Jeg tipper du har rett i at det er en fettkul. Hvis den vokser og plager deg, kan du sikkert få den fjernet. 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 29. august 2003 Skrevet 29. august 2003 Etter din beskrivelse høres ikke som det er typiske kjønnsvorter du har. Men jeg kan desverre ikke komme nærmere noen diagnose, det ville vært uansvarlig av meg. Siden du ikke har andre symptomer på en akutt infeksjon er det egentlig slett ikke sikkert i det hele tatt at det er infeksjon. Det sikreste er at du går til en gynekolog og gjør han/henne oppmerksom på det. Det faktum at det ikke ble påpekt tidligere gir heller ikke noe særlig støtte om at dette er noe å engste seg for. 0 Siter
-ZiNnIa-- Skrevet 10. september 2003 Skrevet 10. september 2003 Etter din beskrivelse høres ikke som det er typiske kjønnsvorter du har. Men jeg kan desverre ikke komme nærmere noen diagnose, det ville vært uansvarlig av meg. Siden du ikke har andre symptomer på en akutt infeksjon er det egentlig slett ikke sikkert i det hele tatt at det er infeksjon. Det sikreste er at du går til en gynekolog og gjør han/henne oppmerksom på det. Det faktum at det ikke ble påpekt tidligere gir heller ikke noe særlig støtte om at dette er noe å engste seg for. Heisann! Jeg er selv veldig interessert i sykdommer. Derfor vil jeg på det sterkeste anbefale deg å ta kontakt med lege/gynekolog. Alle kuler som man ikke vet hva er burde man sjekke for kreft!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.