Dorthe Skrevet 27. august 2003 Skrevet 27. august 2003 Brukes disse medikamentene mot nervesmerter i Norge, Fentanyl og Oxycontin? Jeg har bare lest om dem i et amerikansk forum. 0 Siter
edlih Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Gå inn på www.felleskatalogen.no . Der kan du lese om hva medisinene blir brukt til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2003 Forfatter Skrevet 28. august 2003 Gå inn på www.felleskatalogen.no . Der kan du lese om hva medisinene blir brukt til. Jeg har gjort det men det står ikke noe om nervesmerter der. Jeg spiser Rivotril mot nervesmerter nå men det er mer forebyggende enn smertestillende. Det står heller ikke i felleskatalogen at Rivotril hjelper mot nervesmerter. 0 Siter
firebird1365380441 Skrevet 28. august 2003 Skrevet 28. august 2003 Jeg har gjort det men det står ikke noe om nervesmerter der. Jeg spiser Rivotril mot nervesmerter nå men det er mer forebyggende enn smertestillende. Det står heller ikke i felleskatalogen at Rivotril hjelper mot nervesmerter. Fentanyl er et narkosemiddel, mange ganger sterkere enn morfin. Det gies kun som middel for å sette i gang en narkose eller som avslappende middel før en narkose. Det er kun anestesileger/narkoseleger ( eller narkosesykepleiere) som kan gi pasienter dette medikamentet, og da bare i forbindelse med narkose/bedøvelse/smertebehandling i sykehus. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. august 2003 Forfatter Skrevet 28. august 2003 Fentanyl er et narkosemiddel, mange ganger sterkere enn morfin. Det gies kun som middel for å sette i gang en narkose eller som avslappende middel før en narkose. Det er kun anestesileger/narkoseleger ( eller narkosesykepleiere) som kan gi pasienter dette medikamentet, og da bare i forbindelse med narkose/bedøvelse/smertebehandling i sykehus. Mvh Obs..... I USA bruker de dette mot nervesmerter. Jeg tror jeg står over. Takk skal du ha ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.