Gå til innhold

Tynn i håret av hårfarge?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei, jeg begynte å farge håret for en stund siden og synes jeg har blitt endel tynnere i håret. Synes det er tynnere over alt egentlig på toppen av hodet, pluss at vikene mine har krøpet litt innover.

Jeg gikk på anabole steroider i flere måneder, det kan jo være dette også, men kan hårfarge ha noe å si?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117654-tynn-i-h%C3%A5ret-av-h%C3%A5rfarge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

..at jeg farger håret ganske ofte, nesten 2 ganger i måneden, pga at jeg har kort hår på sidene som vokser ut fort.

Tror de anabole steroidene har mer å si.. Det er jo testosteronet som gjør at gutta mister håret.

Ettersom håret vokser fort og du har kort hår så skiftes manken hele tida.Derfor tror jeg ikke det er hårfargen.

Alderen kan kanskje også ha noe og si + gener.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...