Gå til innhold

Jeg tror jeg er syk :-(


Gjest Svenil

Anbefalte innlegg

Tror jeg har kreft. Jeg har ikke vært hos lege, men tegnene er tydelige. Irritabel, oppfarende,hodepine, sovner stadig vekk sittende i stolen.

"Usynlige" insekter som surrer i hodet mitt, avogtil,men det er greit.jeg lar det bare skure og gå, så får vi se hva som skjer. Vil ikke snakke med noen jeg kjenner om det. Da blir jeg bare tvunget tilå gå til lege. Er både lettet og redd på samme tid. Livet er tungt nok iseg selv, omjeg ikke skal bli avhengig av andre og være en belstning for andre mennesker som fortjener å leve sitt liv i fred for mine problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veit hvor jævlig det er å gå rundt å tro at man er syk. Men de symptomene du nevner får meg til å tenke på psykiske snarere enn somatiske problemer.

Vil anbefale deg å gå til legen så du slipper å kverne rundt dette, da kan du også ta opp hypokondrien din med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...