Gå til innhold

Er jeg syk?


reddikk1365380565

Anbefalte innlegg

reddikk1365380565

jeg er en 27år gammel mann,jeg lurer på om jeg er syk.Jeg har gått til psykolog ganske mye,for ikke lenge siden,da gikk jeg på zoloft mot angst,noe jeg sluttet med for 2 måneder siden.

Det er noe som har skjedd i hodet mitt,jeg viser ikke følelser i ønnsiktet mitt lenger,ikke så ofte i alle fall,jeg har også fått ett blikk uten følelser og det virker ikke som hjernen min skjønner hvordan øynene mine skal forholde seg til andre folks øyne,noe som gjør at folk reagerer på det,jeg må hele tiden være bevist på å se bort ganske fort.har liksom ikke følelser i øynene lenger bare et tomt blikk.

Jeg har veldig liten energi,gidder ingen ting,ikke annet enn å se på tv å sitte på nettet,har sluttet å besøke venner,og sitter oppe om natten.har for øvrig vært energiløs i mange år nå,men i det siste har det blitt værre,hygenen er det også så som så med,gidder ikke å bry meg lenger.hukomelsen er også veldig dårlig,og jeg har blitt dårligere til å uttrykke meg,mindre ordforåd enn før,mine evner til å løse problemer har også blitt dårligere.jeg er som regel glad da,aldrig sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mil1365380270

Synes du høres deprimert ut, jeg. Bortsett fra det at du er glad.... Kan ingen ting om medisiner, kan du ikke se i felleskatalogen og spørre legen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

'Er som regel glad da'.

Du hørtes ikke veldig glad ut synes jeg!

Tror du fortsatt er deprimert jeg. Du må nok fortsatt ha litt drahjelp. Kanskje terapi, piller, trening. Prøv deg fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...