Spoiler Skrevet 5. desember 2000 Del Skrevet 5. desember 2000 Jeg har hatt et problem over noen uker nå som jeg ikke blir kvitt. Det begynte med at det verket litt i den venstre testikkelen og jeg kunne kjenne at "ledningen" fra denne var noe hoven, men ikke øm å ta på. Dro så til lege og fikk Pencilin mot infeksjon i en bi-testikkel og det ble samtidig tatt clamydia-test. (som viste seg negativ) Jeg tok pencilin-kuren og følte at verkingen avtok, men at den ikke ble helt borte. Dro tilbake til legen og fikk ny kur, nye tabletter og fikk sjekket urinen som var "fin". Fikk også en time til ultralyd av testikkelen som viste at jeg hadde en "forkalkning" som følge av enten et slag eller en infeksjon. (Jeg kan ikke huske å ha fått et slag) Tok den nye kuren med det samme resultatet som første gang og skal nå få time hos urolog. Merker ingen andre problemer med vannlating eller potens. Mulig at verkingen tiltar etter en utløsning, litt udefinerbart men det virker slik. (Lekkasje i en slange?) Hvis det er en infeksjon, så hvorfor blir den ikke borte etter to pencilin-kurer? (Verkingen avtar men blir ikke helt borte og tiltar etter kuren igjen...) Hva annet kan det være? Det virker som "utposningen" blir større nå som jeg ikke går på pencilin. Har forøvrig hatt lymfekreft for ca 5år siden går fremdeles til kontroll men har ikke hatt noen tilbakefall. Legen sa at det ikke var kreft, og det håper jeg er riktig. :/ Er forresten 27 år gammel og takknemmelig for svar mens jeg venter på urologtimen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11769-det-verker-i-testikkelen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 6. desember 2000 Del Skrevet 6. desember 2000 Noen symptomer kan være igjen en tid selv om infeksjonen er borte. Det er vanskelig å si noe sikkert om dette, men du sier at du skal til urolog, så du får ta opp spørsmålene når du er der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/11769-det-verker-i-testikkelen/#findComment-59670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.