Gå til innhold

Endret syklus etter sp.abort


vinterhåp

Anbefalte innlegg

Kjære Moen.

Jeg er en kvinne på 31 år og har ingen barn fra før. Normalt har jeg en syklus på 29 dager. Jeg er nå inne i min tredje syklus etter en sp.abort. Første syklus var to dager forsinket og andre syklus var tre dager forsinket. I begge disse syklusene hadde jeg mye mindre og mindre tydelig eggløsningslim enn jeg har brukt å ha.

Nå i tredje måneden har jeg hatt antydning til eggløsningslim fra dag 16 til i dag på dag 27. Før sp.aborten hadde jeg dette slimet tydelig i to dager men å skjønner jeg ikke hva som skjer.

Jeg har nå hatt to sp.aborter og legen sa at jeg nok ville bli gravid igjen, men da var jo syklusene mine faste. Jeg har nå prøvd i 1 1/2 år og lurer på..bør jeg ta meg en ny tur til legen? Hva anbefaler du?

Tusen takk for at du leste dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har reglemessig syklus synes jeg ikke du skal legge serlig vekt paa slimet i livmorhalsen. Hvis du oensker aa sjekke om du har eggloesning, kan du maale temperatur, den oeker noen streker etter eggloesning og holder seg hoey til mensen starter. Du kan ogsaa bruke Clearplan sticks i urin. Hvis det gaar mer enn ett aar uten ny graviditet kan du soeke lege. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...