Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, din nysgjerrighet og omtanke varmer en hardt arbeidede sjel.

Det er et slit å skape verdier når en ikke har andres penger til hjelp. Såpass må jeg kunne si, yten å syte. Blådressen og finskjorten henger i skapet og samler støv, mens ermene er brettet opp så musklene spiller når fingrene løper over tastaturet med presisjon og målbevisthet.

Her arbeides det sent og tidlig og tidlig og sent med å skaffe Norge det man trenger mest- barnehageplasser. Det er forresten utrolig mange flotte mammaer, barnehageassistenter og førskolelærere. Visste du det? :-)

Hvordan artes livet seg langs kjølen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117714-conan-lille-venn/#findComment-709376
Del på andre sider

Takk, din nysgjerrighet og omtanke varmer en hardt arbeidede sjel.

Det er et slit å skape verdier når en ikke har andres penger til hjelp. Såpass må jeg kunne si, yten å syte. Blådressen og finskjorten henger i skapet og samler støv, mens ermene er brettet opp så musklene spiller når fingrene løper over tastaturet med presisjon og målbevisthet.

Her arbeides det sent og tidlig og tidlig og sent med å skaffe Norge det man trenger mest- barnehageplasser. Det er forresten utrolig mange flotte mammaer, barnehageassistenter og førskolelærere. Visste du det? :-)

Hvordan artes livet seg langs kjølen?

Livet langs kjølen begynner å bli kjølig. Man har trukket i hvitt, er i ferd med å få seg en utdannelse. Flotte mammaer ja.. tror du ikke jeg vet det? :-) It takes one to know one *s*

Så du har kledd deg om? Endelig har også du begynt å gjøre noe matnyttig liksom *s* Godt å ha deg rundt lille venn ;o)) Spill mer med musklene!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117714-conan-lille-venn/#findComment-709786
Del på andre sider

Livet langs kjølen begynner å bli kjølig. Man har trukket i hvitt, er i ferd med å få seg en utdannelse. Flotte mammaer ja.. tror du ikke jeg vet det? :-) It takes one to know one *s*

Så du har kledd deg om? Endelig har også du begynt å gjøre noe matnyttig liksom *s* Godt å ha deg rundt lille venn ;o)) Spill mer med musklene!

Takk, jeg kommer nok til å bli plagsom utover høsten og vinteren... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117714-conan-lille-venn/#findComment-712392
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...