Gå til innhold

Fremkalle dig.bilder fort? Hvor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

Ni kroner var villt! De fleste fotobutikker fremkaller ikke slike digitale bilder selv - de sender de inn og da tar det ofte en uke.

Jeg vil anbefale deg å gå til en stor Click-fotobutikk. Noen Clickbutikker fremkaller sine bilder selv. (3,95 pr bilde)

Til en annen gang så vil jeg anbefale deg www.fotolabo.no (3,-)eller www.japanphoto.no (2,- over 25 bilder - superbillig).

Det raskeste er kanskje å kjøpe fotopapir og printe ut selv...? Relativt kostbart og kjedelig jobb, men det blir i allefall fremkallt.

Send inn på nettet, så betaler du mellom 2,95 - 3,50 pr bilde, avhengig av antall bilder.

Jeg sendte nylig inn hos Elitefoto, men har ikke kommet meg til byen for å hente dem enda. Har fått gode bilder tilbake derfra tidligere, så jeg håper resultatet blir bra nå og.

www.elitefoto.no

Send inn på nettet, så betaler du mellom 2,95 - 3,50 pr bilde, avhengig av antall bilder.

Jeg sendte nylig inn hos Elitefoto, men har ikke kommet meg til byen for å hente dem enda. Har fått gode bilder tilbake derfra tidligere, så jeg håper resultatet blir bra nå og.

www.elitefoto.no

hvor lang tid tar dette da?

Høne I Frikassè

www.elitefoto.no

Det tar jo fort en uke. Hvis de er kjappe!

Annonse

hvor lang tid tar dette da?

Det sto opplyst at det skulle ta et par dager. Jeg kunne hente dem på butikken i byen, eller få dem tilsendt i posten. Om jeg henter dem, slik jeg skal gjøre i dag, får jeg en eller annen form for internettrabatt.

Man får et referansenummer man må ta vare på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...