AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Jeg klarte å slå bakhodet i den dumme metallboksen som henger i dusjen da jeg bøyde meg ned for å hente ei såpe i dusjen. Bør jeg oppsøke lege selv om det ikke gjør vondt? Anonymkode: a7011...425 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Nei. Det får da være måte på.. Anonymkode: 5d73c...d57 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar Har du aldri slått hodet før? Anonymkode: 74ee5...b8f 0 Siter
frosken Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg klarte å slå bakhodet i den dumme metallboksen som henger i dusjen da jeg bøyde meg ned for å hente ei såpe i dusjen. Bør jeg oppsøke lege selv om det ikke gjør vondt? Anonymkode: a7011...425 Så sant du ikke begynner å kaste opp og får smerter, så er det unødvendig å ta kontakt med lege. Det er ikke nødvendigvis farlig i seg selv å slå hodet, skallen er ganske solid. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar Skrevet 10. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg klarte å slå bakhodet i den dumme metallboksen som henger i dusjen da jeg bøyde meg ned for å hente ei såpe i dusjen. Bør jeg oppsøke lege selv om det ikke gjør vondt? Anonymkode: a7011...425 Metallboks i dusjen? Med mindre du fikk blackout og gikk i golvet eller er svært svimmel og kvalm, så er det ingenting å gå til legen for. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg klarte å slå bakhodet i den dumme metallboksen som henger i dusjen da jeg bøyde meg ned for å hente ei såpe i dusjen. Bør jeg oppsøke lege selv om det ikke gjør vondt? Anonymkode: a7011...425 Metallboksen i dusjen hva er dette? er det til såper? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Krisebærblomsten skrev (17 minutter siden): Metallboksen i dusjen hva er dette? er det til såper? Jeg lurer også veldig på hva denne metallboksen i dusjen er, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har hatt en metallboks i noen av de dusjene jeg har hatt. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Lillemus skrev (Akkurat nå): Jeg lurer også veldig på hva denne metallboksen i dusjen er, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har hatt en metallboks i noen av de dusjene jeg har hatt. Metallboks har jeg aldri hatt min dusj mulig han/henne mener krana? det er ingen boks. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Lillemus skrev (6 minutter siden): Jeg lurer også veldig på hva denne metallboksen i dusjen er, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har hatt en metallboks i noen av de dusjene jeg har hatt. Google dette er boks til såper som henger på veggen i dusjen🫢 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Krisebærblomsten skrev (4 minutter siden): Google dette er boks til såper som henger på veggen i dusjen🫢 Det har jeg heller aldri hatt i mine dusjer, men det må jo være noe sånt hen mener. 🤷♀️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Hvis du får tics ("eplepsi anfall" eller forbigående tics) og du ikke har Tourete syndrom eller depresjon (lenken nedenfor påpeker depresjon utløser tics), så bør du gjøre det -. i og med det er typisk tegn på "skade " 🙂 https://mednorge.com/forbigaende-tic-lidelse-provisorisk-tic-lidelse Anonymkode: ab292...bef 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis du får tics ("eplepsi anfall" eller forbigående tics) og du ikke har Tourete syndrom eller depresjon (lenken nedenfor påpeker depresjon utløser tics), så bør du gjøre det -. i og med det er typisk tegn på "skade " 🙂 https://mednorge.com/forbigaende-tic-lidelse-provisorisk-tic-lidelse Anonymkode: ab292...bef Hvorfor skriver du om tics i denne tråden? Jeg prøver å forstå hvorfor du tenker det er relevant her. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis du får tics ("eplepsi anfall" eller forbigående tics) og du ikke har Tourete syndrom eller depresjon (lenken nedenfor påpeker depresjon utløser tics), så bør du gjøre det -. i og med det er typisk tegn på "skade " 🙂 https://mednorge.com/forbigaende-tic-lidelse-provisorisk-tic-lidelse Anonymkode: ab292...bef Får Tourettes og tics av en metallboks i dusjen🫢nei det gjør du ikke! hilsen ei som har sykdommen. Endret 12. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar frosken skrev (15 timer siden): Hvorfor skriver du om tics i denne tråden? Jeg prøver å forstå hvorfor du tenker det er relevant her. Det gjør faktisk jeg og😳rart og sammenligne dette tema her med en sykdom og en liten dunk i hode. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar (endret) Lillemus skrev (22 timer siden): Det har jeg heller aldri hatt i mine dusjer, men det må jo være noe sånt hen Ja Endret 12. februar av Krisebærblomsten 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Krisebærblomsten skrev (23 timer siden): Google dette er boks til såper som henger på veggen i dusjen🫢 Kan det være snakk om en offentlig dusj med såpedispenser - det må det være! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Krisebærblomsten skrev (47 minutter siden): Får Tourettes og tics av en metallboks i dusjen🫢nei det gjør du ikke! hilsen ei som har sykdommen. Det står jo om du får tics og IKKE har tourettes, ikke at man får tourettes av å slå seg. Men man kan få tics av andre ting også. Anonymkode: 637b1...cb9 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 12. februar Skrevet 12. februar Lillemus skrev (3 minutter siden): Kan det være snakk om en offentlig dusj med såpedispenser - det må det være! Ja, jeg tror dette var i hjemmet denne ulykken skjedde🫢ser for meg slike bokser med tamponger/bind🫢de holder seg på toalettet som oftes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.