Gå til innhold

Jeg orker ikke se det huset mer !

Anbefalte innlegg

Gjest Blirgalsnart

Sitter her å ser bort på huset der min overgriper bor.

Jeg er kvalm, kaster opp og føler meg elendig.

Orker snart ikke bo her lenger, det er pyton, vil bare ha han bort fra min synsvinkel.

Men min mann og mine barn vil bo i dette huset alle har lagt så mye arbeid i.

Er det unormalt å ikke ville bo så nær overgriper ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117832-jeg-orker-ikke-se-det-huset-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kroppogsjel

Fikk helt sjokk, jeg! Hvordan i all verden skal du få et bra liv, når du til og med ser hjemmet hans(?) hver dag??? Forstår ikke mannen din det?

En naturlig reaksjon ville vel være å flytte på dagen- på din manns initiativ. Drømmehuset kommer i mange utgaver- og dere finner et nytt hjem som kan bety like mye. Ærlig talt. Vil din mann deg så vondt?

Jeg blir litt sint jeg!

Dette høres ikke bra ut. Du bør sette deg ned å snakke med din mann om dette. Det er jo tydelig at du ikke klarer å bo der dere bor nå. Og det forstår jeg godt. Jeg hadde friket helt ut hvis mine overgriper hadde bodd i nabohuset eller like i nærheten. Som jeg forstår så vet din mann om dette. Jeg synes du skal stå på kravene om å flytte. For din egen del, og familien din.

lykke til

Gjest Blirgalsnart

En naturlig reaksjon ville vel være å flytte på dagen- på din manns initiativ. Drømmehuset kommer i mange utgaver- og dere finner et nytt hjem som kan bety like mye. Ærlig talt. Vil din mann deg så vondt?

Jeg blir litt sint jeg!

Jeg tror han forstår, men jeg vet samtidig at han ALDRI vil flytte fra denne byen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...