Gå til innhold

www.netthandelen.no - "åpningstid"


Gjest soto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da blir det en sen kveld, fullstendig hekta...

Ja det er lett å bli hekta på netthandelen. Var der hele tiden en periode jeg også.

Hva skal du kjøpe i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lett å bli hekta på netthandelen. Var der hele tiden en periode jeg også.

Hva skal du kjøpe i kveld da?

På jakt etter sko og støvler (Dr. Martens).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til på budrunden da:)

Kanskje finner du masse annet fint også.

Takk. Kanskje finner jeg masse annet fint som jeg absolutt ikke trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Kanskje finner jeg masse annet fint som jeg absolutt ikke trenger...

:) det er som regel sånn,må jo slå til når det er så utrolig billig. Kan jo brukes til julegaver da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det er som regel sånn,må jo slå til når det er så utrolig billig. Kan jo brukes til julegaver da!

Det var akkurat det jeg tenkte og. Tor jeg må gi meg selv fornud mot netthandelen fra og med i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det jeg tenkte og. Tor jeg må gi meg selv fornud mot netthandelen fra og med i morgen.

Da kan du jo prøve qxl istedet. Mye bra der også,kjøpte meg en ny sykkel der for noen dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jo prøve qxl istedet. Mye bra der også,kjøpte meg en ny sykkel der for noen dager siden.

Var hekta på qxl for lenge siden, men jeg bare solgte. Er det nye ting der og eller bare brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hekta på qxl for lenge siden, men jeg bare solgte. Er det nye ting der og eller bare brukt?

Det er mye nye ting nå,som firma selger der. Syns det blir mer seriøst da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye nye ting nå,som firma selger der. Syns det blir mer seriøst da.

Enig. Men det var utrolig greit å selge unna rett før vi flyttet. Ryddet to fulle boder for masse rart som vi skulle kaste. Litt jobb med maile og avtale, sende i oppkrav osv. Men så fikk vi inn over 3000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye nye ting nå,som firma selger der. Syns det blir mer seriøst da.

Så på QXL, men hang ikke helt med...

Ligger nytt og brukt om hverandre?

Hvor finner jeg nye sko?

Hvis du gidder hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Men det var utrolig greit å selge unna rett før vi flyttet. Ryddet to fulle boder for masse rart som vi skulle kaste. Litt jobb med maile og avtale, sende i oppkrav osv. Men så fikk vi inn over 3000!

Der ga du meg en ide,tror jeg skal ha opprydding her jeg også.Kjekt å få unna litt rot og samtidig få penger for det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ga du meg en ide,tror jeg skal ha opprydding her jeg også.Kjekt å få unna litt rot og samtidig få penger for det da.

Ja, det er veldig smart.

Folk kjøpte jo brukte håndklær, sengetøy, kjøkkenhåndklær, gratis bøker fra bokklubb osv. helt genialt.

Så på QXL, men hang ikke helt med...

Ligger nytt og brukt om hverandre?

Hvor finner jeg nye sko?

Hvis du gidder hjelpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på QXL, men hang ikke helt med...

Ligger nytt og brukt om hverandre?

Hvor finner jeg nye sko?

Hvis du gidder hjelpe meg!

Vet ikke om det fins nye sko,men skal inn å lete. iallefall det firmaet som jeg kjøpte sykkelen av har masse ting(jackpot tror jeg de het).De finner du om du går innpå sykkelanonsene og finner de.og der er det annonsert resten av tingene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det fins nye sko,men skal inn å lete. iallefall det firmaet som jeg kjøpte sykkelen av har masse ting(jackpot tror jeg de het).De finner du om du går innpå sykkelanonsene og finner de.og der er det annonsert resten av tingene også.

Hjertelig!

Hvordan mennesker sitter ved en pc fredag kveld?

Jeg er 25, med barnet i seng og mannen ser på DVD. Har ikke hatt en kveld hver for oss på det jeg kan huske. Litt digg å sitte her alene og shoppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig!

Hvordan mennesker sitter ved en pc fredag kveld?

Jeg er 25, med barnet i seng og mannen ser på DVD. Har ikke hatt en kveld hver for oss på det jeg kan huske. Litt digg å sitte her alene og shoppe.

har ett barn i seng og to er bortreist i helga,syns det er mye selskap i pc`n om kveldene når ungene er i seng.er jo ikke så mye annet å finne på,på tv er det jo bare mølet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig smart.

Folk kjøpte jo brukte håndklær, sengetøy, kjøkkenhåndklær, gratis bøker fra bokklubb osv. helt genialt.

Så på QXL, men hang ikke helt med...

Ligger nytt og brukt om hverandre?

Hvor finner jeg nye sko?

Hvis du gidder hjelpe meg!

du finner det under sko og dameklær(som ligger under klokker,smykker og livsstil)men jeg tror ikke det er så mye nytt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...