threzi Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Bak i munnen er det en liten tapp eller hva jeg skal kalle det. Den berører tungen. Jeg har litt vondt i halsen for tiden. Kan det være en sammenheng? Det går helt greit å spise, men det er litt ekkelt å kjenne det. 0 Siter
threzi Skrevet 30. august 2003 Forfatter Skrevet 30. august 2003 Er det drøvelen du mener?? ja jeg mener drøvelen. kom ikke på hva det het for noe. 0 Siter
Gjest drøvelen Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 ja jeg mener drøvelen. kom ikke på hva det het for noe. Så lenge du ikke har vondt når du svelger, eller høy feber som varer i flere dager, trenger du ikke legehjelp. Det er sikkert en vanlig halsbetennelse, og den går over av seg selv i løpet av noen dager. 0 Siter
threzi Skrevet 30. august 2003 Forfatter Skrevet 30. august 2003 Så lenge du ikke har vondt når du svelger, eller høy feber som varer i flere dager, trenger du ikke legehjelp. Det er sikkert en vanlig halsbetennelse, og den går over av seg selv i løpet av noen dager. jeg har faktisk vondt når jeg svelger, men jeg har ikke feber. begynner å bli redd jeg. 0 Siter
tuppelur Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 jeg har faktisk vondt når jeg svelger, men jeg har ikke feber. begynner å bli redd jeg. Ta deg litt solhatt så blir du nok bra. Kan være en begynnelse til halsbetennelse. 0 Siter
Gjest drikk noe varmt Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 jeg har faktisk vondt når jeg svelger, men jeg har ikke feber. begynner å bli redd jeg. Ved halsbetennelse er det helt normalt å ha vondt når man svelger, men får du i tillegg feber kan det være streptokokker. Da må du til lege for å få penicillin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.